dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Šindelářová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:56:55Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:56:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-12-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82496 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na vnímání marketingové komunikace vybraného podniku. Cílem této práce je zhodnocení marketingové komunikace v podniku Jaromír Horký a její vnímání spotřebiteli. Úvodní část práce se zabývá vymezením základních pojmů marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Druhá část práce se věnuje představení podniku a analýze jeho marketingové komunikace, k čemuž bylo využito dotazníkové šetření. V závěru práce jsou formulovány výsledky dotazníkového šetření a z nich vyplývající návrhy a doporučení ke zlepšení stávající situace. |
cze |
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.title |
Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Perception of Marketing Communication in the Selected Company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Boháčová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2024-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the Perception of Marketing Communication in the Selected Company. The aim of this thesis is evaluation marketing communication in the company named Jaromír Horký and its perception by consumers. The introductory part of the thesis deals with the definition of the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The second part of the thesis is devoted to the introduction of the company and the analysis of its marketing communication, for which a questionnaire survey was used. In conclusion of the thesis, there are proposals and recommendations resulting from the questionnaire survey, which aim to improve the current situation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Vnímání marketingové komunikace vybraného podniku, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzovaného podniku?
Máte informace o tom, zda podnik uvedl nebo hodlá uvést do praxe některá vaše doporučení vyplývající ze SWOT analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaká je výše tržeb vybraného podniku?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
47500 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |