dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Kotvanová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:57:01Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:57:01Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82499 |
|
dc.description.abstract |
This thesis focuses on teaching vocabulary at primary school with the use of songs. The theoretical part will define the basic aim of teaching English in relation to linguistic competences. Then, the principles of teaching vocabulary will be covered. In the theoretical part, a set of criteria will be laid out. Based on the presented criteria, the author will create sets of activities with the implementation of songs to test whether songs are sufficient material to be implemented into teaching vocabulary followed by a commentary. |
eng |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
populární písně |
cze |
dc.subject |
výuka slovní zásoby |
cze |
dc.subject |
lingvistická kompetence |
cze |
dc.subject |
obecný cíl výuky anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
vývojová psychologie |
cze |
dc.subject |
principy výuky slovní zásoby |
cze |
dc.subject |
popular songs |
eng |
dc.subject |
teaching vocabulary |
eng |
dc.subject |
elementary school |
eng |
dc.subject |
linguistic competences |
eng |
dc.subject |
aim of English language teaching |
eng |
dc.subject |
developmental psychology |
eng |
dc.subject |
principles of teaching vocabulary |
eng |
dc.title |
Music in English language teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Hudba ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2024-01-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky slovní zásoby na základní škole s využitím písní. Teoretická část definuje základní cíle výuky anglického jazyka, který bude propojen s lingvistickými kompetencemi. Dále, principy výuky slovní zásoby budou následovat. V teoretické části budou vypracovány kritéria, podle kterých budou navrhnuty aktivity. Na základě kritérií budou vytvořeny soubory aktivit za využití písní. Vybrané písně a aktivity budou testovány, zda jsou vhodným materiálem pro výuku slovní zásoby. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka stručně představila obsah své přepracované práce a vyjádřila se k hodnocením uvedeným v posudcích. Nicméně, ne všechny nedostatky bylo možné v rámci obhajoby odstranit , a proto se komise přiklonila k hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
46874 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |