dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Adamcová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T12:50:57Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T12:50:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82107 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení náboru zaměstnanců včetně graficky zpracovaných propagačních materiálů. |
cze |
dc.format |
115 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing |
cze |
dc.subject |
externí personální marketing |
cze |
dc.subject |
značka zaměstnavatele |
cze |
dc.subject |
nábor zaměstnanců |
cze |
dc.subject |
profesionální řidič kamionu |
cze |
dc.subject |
řidičské oprávnění |
cze |
dc.subject |
personální marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
HR marketing |
eng |
dc.subject |
external HR marketing |
eng |
dc.subject |
employer branding |
eng |
dc.subject |
recruitment |
eng |
dc.subject |
professional truck driver |
eng |
dc.subject |
driving licence |
eng |
dc.subject |
HR marketing strategy |
eng |
dc.title |
Personální marketing při náboru nových zaměstnanců |
cze |
dc.title.alternative |
HR marketing in recruitment |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kožená, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2023-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews. The thesis includes suggestions for improving recruitment including graphic promotional materials. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Personální marketing při náboru nových zaměstnanců, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Autorka může uvést, jaký zájem vzbudil její výzkum mezi odbornou veřejností.
Zaznamenala jste určité výhrady ze strany EU proti používání platformy TikTok? Pokud ano, proč její využívání společnosti doporučujete?
Otázky a náměty z rozpravy:
Můžete rozvést návrh vzdělávání nových zaměstnanců?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44902 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |