Personální marketing při náboru nových zaměstnanců

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Adamcová, Gabriela
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.available 2023-09-12T12:50:57Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82107
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje externímu personálnímu marketingu ve vybraném podniku a důvodům nedostatku profesionálních řidičů na trhu práce. Cílem práce je při zhodnocení současného personálního marketingu ve společnosti XY a na základě dat získaných z dotazníkového šetření, pozorování a polostrukturovaných rozhovorů navrhnout vhodnou marketingovou strategii k získávání nových zaměstnanců. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení náboru zaměstnanců včetně graficky zpracovaných propagačních materiálů. cze
dc.format 115 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject personální marketing cze
dc.subject externí personální marketing cze
dc.subject značka zaměstnavatele cze
dc.subject nábor zaměstnanců cze
dc.subject profesionální řidič kamionu cze
dc.subject řidičské oprávnění cze
dc.subject personální marketingová strategie cze
dc.subject HR marketing eng
dc.subject external HR marketing eng
dc.subject employer branding eng
dc.subject recruitment eng
dc.subject professional truck driver eng
dc.subject driving licence eng
dc.subject HR marketing strategy eng
dc.title Personální marketing při náboru nových zaměstnanců cze
dc.title.alternative HR marketing in recruitment eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kožená, Marcela
dc.date.accepted 2023-08-28
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on external HR marketing in a selected company and the reasons for the lack of professional drivers on the labour market. The aim of the thesis is to evaluate the current HR marketing in the company XY and to propose an appropriate marketing strategy to attract new employees based on the data obtained from a questionnaire survey, observations and semi-structured interviews. The thesis includes suggestions for improving recruitment including graphic promotional materials. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Personální marketing při náboru nových zaměstnanců, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Autorka může uvést, jaký zájem vzbudil její výzkum mezi odbornou veřejností. Zaznamenala jste určité výhrady ze strany EU proti používání platformy TikTok? Pokud ano, proč její využívání společnosti doporučujete? Otázky a náměty z rozpravy: Můžete rozvést návrh vzdělávání nových zaměstnanců? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44902
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet