dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Zelinková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:48:19Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:48:19Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80855 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is focused on more modern approach to English language teaching, which is cooperative learning with a focus on the development of speaking skills in primary school English language classes. The theoretical part discusses cooperative learning, its signs and principles, and the importance of using cooperative learning in English language classes. In the last part, the topic of contemporary teaching English language speaking skills is discussed, which is then linked to the principles and benefits of using cooperative learning. The practical part focuses on evaluation of observed activities, with the help of created observation sheet and criteria checklist, to find out whether and how cooperative learning occurs among the students in English language classes when teaching speaking skills. |
eng |
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kooperativní učení |
cze |
dc.subject |
výuka mluvení v anglickém jazyce |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
sociální kompetence |
cze |
dc.subject |
observace |
cze |
dc.subject |
seznam kritérií |
cze |
dc.subject |
cooperative learning |
eng |
dc.subject |
learning to speak in English |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
social competence |
eng |
dc.subject |
observation |
eng |
dc.subject |
criteria checklist |
eng |
dc.title |
Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking |
eng |
dc.title.alternative |
Kooperativní učení v hodinách anglického jazyka se zaměřením na výuku mluvení |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá modernějším pojetí výuky anglického jazyka, tedy kooperativním učení se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole. Teoretická část pojednává o kooperativním učení, jeho znacích a principech, dále se v ní objevuje důležitost využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka. Vposlední části je rozebráno téma současného vyučování dovednosti mluvení v anglickém jazyce, které je poté propojeno s principy a výhodami užití kooperativního učení. Praktická část se za pomoci vytvořeného observačního listu a hodnotících kritérií zaměřuje na hodnocení aktivit z provedených observací k zjištění, zdali a jak jak mezi žáky dochází ke kooperativnímu učení v hodinách anglického jazyka při výuce řečové dovednosti mluvení. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro vzdělávání |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na komentáře v posudcích. komise se shodla na hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
43589 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |