Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Zelinková, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:48:19Z
dc.date.available 2023-06-05T07:48:19Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80855
dc.description.abstract This bachelor thesis is focused on more modern approach to English language teaching, which is cooperative learning with a focus on the development of speaking skills in primary school English language classes. The theoretical part discusses cooperative learning, its signs and principles, and the importance of using cooperative learning in English language classes. In the last part, the topic of contemporary teaching English language speaking skills is discussed, which is then linked to the principles and benefits of using cooperative learning. The practical part focuses on evaluation of observed activities, with the help of created observation sheet and criteria checklist, to find out whether and how cooperative learning occurs among the students in English language classes when teaching speaking skills. eng
dc.format 64 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject kooperativní učení cze
dc.subject výuka mluvení v anglickém jazyce cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject sociální kompetence cze
dc.subject observace cze
dc.subject seznam kritérií cze
dc.subject cooperative learning eng
dc.subject learning to speak in English eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject social competence eng
dc.subject observation eng
dc.subject criteria checklist eng
dc.title Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking eng
dc.title.alternative Kooperativní učení v hodinách anglického jazyka se zaměřením na výuku mluvení cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá modernějším pojetí výuky anglického jazyka, tedy kooperativním učení se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole. Teoretická část pojednává o kooperativním učení, jeho znacích a principech, dále se v ní objevuje důležitost využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka. Vposlední části je rozebráno téma současného vyučování dovednosti mluvení v anglickém jazyce, které je poté propojeno s principy a výhodami užití kooperativního učení. Praktická část se za pomoci vytvořeného observačního listu a hodnotících kritérií zaměřuje na hodnocení aktivit z provedených observací k zjištění, zdali a jak jak mezi žáky dochází ke kooperativnímu učení v hodinách anglického jazyka při výuce řečové dovednosti mluvení. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na komentáře v posudcích. komise se shodla na hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 43589
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet