Teachers' approaches to formative assessment in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Liprt, Chris Alex
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:55:23Z
dc.date.available 2022-07-02T04:55:23Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80005
dc.description.abstract This bachelor thesis is focused on the approaches of English language teachers to the formative assessment. In the theoretical part of this thesis, there is described the connection between active learning and formative assessment through the constructivist theory, followed by the concept of assessment, specifically the formative one. Furthermore, there is a description of the aim of ELT, which is communicative language competence, with the focus on the linguistic competence and possible ways of developing it by the use of formative assessment. The practical part focuses on analysis of carried out interviews, in order to find out what are the approaches of English teachers on using formative assessment in their lessons. eng
dc.format 83 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject formative assessment eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject communicative language competence eng
dc.subject linguistic competence eng
dc.subject formativní hodnocení cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject lingvistická kompetence cze
dc.title Teachers' approaches to formative assessment in ELT eng
dc.title.alternative Postoje učitelů k používání formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů k formativnímu hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je popsána souvislost mezi aktivním učením a formativním hodnocením skrze teorii konstruktivismu, na kterou je dále navázán koncept hodnocení se zaměřením na formativní. Dále je popsán cíl výuky anglického jazyka, kterým jsou komunikační kompetence, s důrazem na kompetenci lingvistickou a možné nástroje pro její rozvoj skrze formativní hodnocení. V praktické části je prostřednictvím analýzy provedených rozhovorů zkoumáno, jaké postoje zachovávají učitelé anglického jazyka k používání formativního hodnocení ve svých hodinách. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Student představil svoji práci a diskutoval s komisí o formulovaných otázkách. Jeho vystoupení bylo na vynikající odborné a jazykové úrovni. Komise potvrdila hodnocení A. cze
dc.identifier.stag 44429
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet