dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Liprt, Chris Alex
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:23Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80005 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is focused on the approaches of English language teachers to the formative assessment. In the theoretical part of this thesis, there is described the connection between active learning and formative assessment through the constructivist theory, followed by the concept of assessment, specifically the formative one. Furthermore, there is a description of the aim of ELT, which is communicative language competence, with the focus on the linguistic competence and possible ways of developing it by the use of formative assessment. The practical part focuses on analysis of carried out interviews, in order to find out what are the approaches of English teachers on using formative assessment in their lessons. |
eng |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
formative assessment |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
communicative language competence |
eng |
dc.subject |
linguistic competence |
eng |
dc.subject |
formativní hodnocení |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
lingvistická kompetence |
cze |
dc.title |
Teachers' approaches to formative assessment in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Postoje učitelů k používání formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá postoji učitelů k formativnímu hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je popsána souvislost mezi aktivním učením a formativním hodnocením skrze teorii konstruktivismu, na kterou je dále navázán koncept hodnocení se zaměřením na formativní. Dále je popsán cíl výuky anglického jazyka, kterým jsou komunikační kompetence, s důrazem na kompetenci lingvistickou a možné nástroje pro její rozvoj skrze formativní hodnocení. V praktické části je prostřednictvím analýzy provedených rozhovorů zkoumáno, jaké postoje zachovávají učitelé anglického jazyka k používání formativního hodnocení ve svých hodinách. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Student představil svoji práci a diskutoval s komisí o formulovaných otázkách. Jeho vystoupení bylo na vynikající odborné a jazykové úrovni.
Komise potvrdila hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
44429 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |