dc.contributor.advisor |
Keplová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Hnátková, Vladana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T04:55:22Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T04:55:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80000 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the topic of developing test taking strategies for students taking Cambridge English B2 First, Speaking exam. The theoretical part introduces the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), which defines the common reference levels and communicative language competences. Then, the skill of speaking is briefly explored, together with a short introduction of the approaches to its assessment by major awarding bodies, international and Czech. Finally, the theoretical part discusses test taking strategies and their importance, focusing specifically on those suitable for B2 First speaking exam. The main aim of the practical part is to conduct the research on employing test taking strategies in a speaking exam by using a combination of a questionnaire and focus groups. Based on the data, teaching materials are designed to develop students´ test taking speaking strategies for B2 First, Speaking Paper |
eng |
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Cambridge English B2 First |
cze |
dc.subject |
Společný evropský referenční rámec pro jazyky |
cze |
dc.subject |
dovednosti mluvení |
cze |
dc.subject |
hodnocení mluvení |
cze |
dc.subject |
ústní zkouška |
cze |
dc.subject |
testové strategie |
cze |
dc.subject |
Cambridge English B2 First |
eng |
dc.subject |
Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) |
eng |
dc.subject |
speaking skills |
eng |
dc.subject |
assessment of speaking |
eng |
dc.subject |
oral exam |
eng |
dc.subject |
test taking strategies |
eng |
dc.title |
Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj testových strategií pro studenty skládající ústní zkoušku Cambridge English: B2 First |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje zkouškových strategií u studentů skládajících ústní zkoušku Cambridge English: B2 First. Teoretická část představuje Společný evropský referenční rámec pro jazyky, který definuje jednotlivé společné referenční úrovně a komunikační jazykové kompetence. Dále je krátce prozkoumána dovednost mluvení, spolu se stručným představením přístupů k hodnocení této dovednosti hlavními mezinárodními i českými organizacemi. Na závěr jsou diskutovány testové strategie a jejich důležitost, se zaměřením konkrétně na ty, které jsou vhodné pro ústní zkouškou B2 First. Hlavním cílem praktické části je provést výzkum o využívání testových strategií při ústní zkoušce kombinací dotazníku a ohniskových skupin. Na základě těchto údajů jsou vytvořeny materiály k výuce za účelem osvojení testových strategií pro ústní část zkoušky B2 First. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro vzdělávání |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Anglický jazyk |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Vystoupení bylo na odpovídající úrovni. Nedostatky v metodologii nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
42588 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |