Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Keplová, Kateřina
dc.contributor.author Hnátková, Vladana
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:55:22Z
dc.date.available 2022-07-02T04:55:22Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80000
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the topic of developing test taking strategies for students taking Cambridge English B2 First, Speaking exam. The theoretical part introduces the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), which defines the common reference levels and communicative language competences. Then, the skill of speaking is briefly explored, together with a short introduction of the approaches to its assessment by major awarding bodies, international and Czech. Finally, the theoretical part discusses test taking strategies and their importance, focusing specifically on those suitable for B2 First speaking exam. The main aim of the practical part is to conduct the research on employing test taking strategies in a speaking exam by using a combination of a questionnaire and focus groups. Based on the data, teaching materials are designed to develop students´ test taking speaking strategies for B2 First, Speaking Paper eng
dc.format 93 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Cambridge English B2 First cze
dc.subject Společný evropský referenční rámec pro jazyky cze
dc.subject dovednosti mluvení cze
dc.subject hodnocení mluvení cze
dc.subject ústní zkouška cze
dc.subject testové strategie cze
dc.subject Cambridge English B2 First eng
dc.subject Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) eng
dc.subject speaking skills eng
dc.subject assessment of speaking eng
dc.subject oral exam eng
dc.subject test taking strategies eng
dc.title Developing Test Taking Strategies for Students Taking Cambridge English: B2 First, Speaking Exam eng
dc.title.alternative Rozvoj testových strategií pro studenty skládající ústní zkoušku Cambridge English: B2 First cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2022-05-31
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá tématem rozvoje zkouškových strategií u studentů skládajících ústní zkoušku Cambridge English: B2 First. Teoretická část představuje Společný evropský referenční rámec pro jazyky, který definuje jednotlivé společné referenční úrovně a komunikační jazykové kompetence. Dále je krátce prozkoumána dovednost mluvení, spolu se stručným představením přístupů k hodnocení této dovednosti hlavními mezinárodními i českými organizacemi. Na závěr jsou diskutovány testové strategie a jejich důležitost, se zaměřením konkrétně na ty, které jsou vhodné pro ústní zkouškou B2 First. Hlavním cílem praktické části je provést výzkum o využívání testových strategií při ústní zkoušce kombinací dotazníku a ohniskových skupin. Na základě těchto údajů jsou vytvořeny materiály k výuce za účelem osvojení testových strategií pro ústní část zkoušky B2 First. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro vzdělávání cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Anglický jazyk cze
dc.description.defence Studentka představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Vystoupení bylo na odpovídající úrovni. Nedostatky v metodologii nebylo možné odstranit, proto komise potvrdila hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 42588
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet