Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Chmelíková, Martina
dc.date.accessioned 2022-02-02T11:23:06Z
dc.date.available 2022-02-02T11:23:06Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2021-06-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78770
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení pro další vývoj. cze
dc.format 80 s., 19 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketingové aktivity cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject zdravá výživa cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject marketing activities eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject situation analysis eng
dc.subject healthy diet eng
dc.title Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt cze
dc.title.alternative Analysis and a proposal of the marketing strategy for selected business subject eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Chocholáč, Jan
dc.date.accepted 2022-01-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation in the company is evaluated and the recommendations for further development are formulated. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt otázka vedoucí práce: 1. Mystery shopping nebyl proveden stejnou osobou. Vidíte v tom určité nebezpečí ve vazbě na případné zkreslení v hodnocení? Pro účely této práce byl takovýto postup pochopitelný. Doporučila byste jej Naturálku i v budoucnu, zdůvodněte? Otázky oponenta DP: 1. Na s. 72-73 (oddíl 6.1) doporučujete využití spolupráce s influencery. Jakého influencera byste konkrétně doporučila pro vybraný podnikatelský subjekt? 2. Na s. 73-74 (oddíl 6.2) navrhujete motivovat asistenty prodeje majitelkou vybraného podnikatelského subjektu k nabízení věrnostního programu. Jakým způsobem by měla být motivace zajištěna? 3. Byla jste při zpracovávání diplomové práce nějakým způsobem omezena v důsledku opatření v souvislosti s epidemií COVID-19? 4. Prezentovala jste Vaše návrhy a doporučení majitelce vybraného podnikatelského subjektu, popřípadě s jakým výsledkem? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 40908
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet