dc.contributor.advisor |
Kleprlík, Michal |
|
dc.contributor.author |
Dobrulia, Oleksandra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:34:28Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:34:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78278 |
|
dc.description.abstract |
The aim of the thesis is to capture the state of the American and British society in the 1980s from the perspective of punk influence on it. After the initial popularity of punk subculture in 1970s, although having similar origins, its further development took different routs in countries in question. The paper further explores the subgenera of punk music formed in the 1980s and reasoning behind their diversity. The analytical part of the thesis analyses selected lyrics in terms of social context and their iconicity in punk culture. |
eng |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
punk |
cze |
dc.subject |
subkultura |
cze |
dc.subject |
kontrakultura |
cze |
dc.subject |
osmdesátá léta |
cze |
dc.subject |
punková hudba |
cze |
dc.subject |
hardcore punk |
cze |
dc.subject |
nová vlna |
cze |
dc.subject |
punk |
eng |
dc.subject |
subculture |
eng |
dc.subject |
counterculture |
eng |
dc.subject |
the eighties |
eng |
dc.subject |
punk music |
eng |
dc.subject |
new wave |
eng |
dc.subject |
hardcore punk |
eng |
dc.title |
British and American Punk Subculture in the 1980s |
eng |
dc.title.alternative |
Britská a americká punková scéna 80. let 20. století |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Roebuck, Olga |
|
dc.date.accepted |
2021-08-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Cílem této práce je popsaní americké a britské společnosti v osmdesátých letech 20. století z pohledu punkové subkultury. Přestože punková subkultura ma stejný počátek v obou zemích, vliv její popularity byl rozdílný a díky tomu vznikly nové hudební směry a myšlení. Tato práce je zaměřena na popis různých žánrových odvětví punkové hudby, které vznikly po roce 1980 a zároveň zdůvodňuje příčiny jejich vzniku. Praktická část bakalářské práce analyzuje vybrané skladby z kontextu jejich vlivu na společnost a relevanci v punkové kultuře. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro odbornou praxi |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci - předvším pak teoret.část. Dále také okomentovala své závěry či výsledky své analýzy. Studentka nakonec reagovala na otázky v posudcích, spoléhala se především na čtení svých poznámek. Při odpovídání na otázky studentka také vysvětlila( ve větší míře) svou praktickou část. na základě výstupu studentky se komise shodl na hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
41506 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |