dc.contributor.advisor |
Mandys, Jan |
|
dc.contributor.author |
Chadimová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:23:55Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:23:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76317 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je porozumět nákupnímu chování spotřebitelů různých generačních kohort a prozkoumat faktory, které ovlivňují jejich rozhodovací proces během nakupování online a taktéž faktory, které je vedou k impulzivnímu nakupování. První část práce se zabývá pojmoslovím vztahující se k problematice chování spotřebitele. Následující část je zaměřena na rešerši dostupné literatury. Třetí část je věnována aplikaci teoretických znalostí, kde jsou analyzovány rozdíly nákupního chování jednotlivých generačních kohort. V závěrečné části jsou shrnuty a vyhodnoceny zjištěné výsledky s vyvozením závěrů a doporučení. |
cze |
dc.format |
118 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
chování spotřebitele |
cze |
dc.subject |
spotřebitelé |
cze |
dc.subject |
kupní rozhodovací proces |
cze |
dc.subject |
spotřebitelské vlivy |
cze |
dc.subject |
impulzivní nakupování |
cze |
dc.subject |
generační kohorty |
cze |
dc.subject |
internetový obchod |
cze |
dc.subject |
consumer behavior |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
consumer decision making process |
eng |
dc.subject |
consumer influencing factor |
eng |
dc.subject |
impulse buying behavior |
eng |
dc.subject |
generational cohorts |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.title |
Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování |
cze |
dc.title.alternative |
Consumer behavior - an analysis of decision-making process |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Novotný, Josef |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is to understand the shopping behavior of consumers of different generational cohorts and examine the factors that affect their decision making process when shopping online and also the factors that lead them to impulsive buying behavior. The first part of the thesis deals with the basic terminology related to the issue of consumer behavior. The following part is focused on a search of available literature. The third part is devoted to the application of theoretical knowledge, where the differences in the shopping behavior of individual generational cohorts are analyzed. The final part summarizes and evaluates the results with derivation of conclusions and recommendations. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP ''Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování'', otázky vedoucího DP:
1.Na straně 91. uvádíte, že v dnešním světě a v dnešní době e-commerce věnuje daleko více pozornosti mileniálům a generaci Z, kdežto generace Husákových dětí i Baby bommers bývají velmi často paradoxně opomíjeny. Co byste jako manažerka e-shopu navrhla pro zlepšení této situace?
2.Na straně 92. ve stručnosti zmiňujete růst online tržeb a odůvodňujete to situací COVID-19. Myslíte si, že se e-commerce a s tím souvislé chování spotřebitelů po skončení koronavirové krizi změní?
Studentka na otázky reagovala.
Otázky oponenta DP:
1. Na straně 26 diplomové práce je uvedena Maslowova pyramida potřeb v tradičním pojetí. Avšak vlivem moderních informačních technologií, které ovlivňují chování jedince, dostála určitých změn. Vysvětlete tyto změny v této pyramidě potřeb?
2. Vlivem pandemie koronaviru došlu ke změnám v chování spotřebitelů. Ať studentka uvede konkrétní příklady, změn v chování spotřebitelů v českém tržním prostředí?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
38917 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |