Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mandys, Jan
dc.contributor.author Chadimová, Dominika
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:23:55Z
dc.date.available 2020-09-16T14:23:55Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-08-10
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76317
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je porozumět nákupnímu chování spotřebitelů různých generačních kohort a prozkoumat faktory, které ovlivňují jejich rozhodovací proces během nakupování online a taktéž faktory, které je vedou k impulzivnímu nakupování. První část práce se zabývá pojmoslovím vztahující se k problematice chování spotřebitele. Následující část je zaměřena na rešerši dostupné literatury. Třetí část je věnována aplikaci teoretických znalostí, kde jsou analyzovány rozdíly nákupního chování jednotlivých generačních kohort. V závěrečné části jsou shrnuty a vyhodnoceny zjištěné výsledky s vyvozením závěrů a doporučení. cze
dc.format 118 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject chování spotřebitele cze
dc.subject spotřebitelé cze
dc.subject kupní rozhodovací proces cze
dc.subject spotřebitelské vlivy cze
dc.subject impulzivní nakupování cze
dc.subject generační kohorty cze
dc.subject internetový obchod cze
dc.subject consumer behavior eng
dc.subject customers eng
dc.subject consumer decision making process eng
dc.subject consumer influencing factor eng
dc.subject impulse buying behavior eng
dc.subject generational cohorts eng
dc.subject e-commerce eng
dc.title Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování cze
dc.title.alternative Consumer behavior - an analysis of decision-making process eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Novotný, Josef
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to understand the shopping behavior of consumers of different generational cohorts and examine the factors that affect their decision making process when shopping online and also the factors that lead them to impulsive buying behavior. The first part of the thesis deals with the basic terminology related to the issue of consumer behavior. The following part is focused on a search of available literature. The third part is devoted to the application of theoretical knowledge, where the differences in the shopping behavior of individual generational cohorts are analyzed. The final part summarizes and evaluates the results with derivation of conclusions and recommendations. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP ''Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování'', otázky vedoucího DP: 1.Na straně 91. uvádíte, že v dnešním světě a v dnešní době e-commerce věnuje daleko více pozornosti mileniálům a generaci Z, kdežto generace Husákových dětí i Baby bommers bývají velmi často paradoxně opomíjeny. Co byste jako manažerka e-shopu navrhla pro zlepšení této situace? 2.Na straně 92. ve stručnosti zmiňujete růst online tržeb a odůvodňujete to situací COVID-19. Myslíte si, že se e-commerce a s tím souvislé chování spotřebitelů po skončení koronavirové krizi změní? Studentka na otázky reagovala. Otázky oponenta DP: 1. Na straně 26 diplomové práce je uvedena Maslowova pyramida potřeb v tradičním pojetí. Avšak vlivem moderních informačních technologií, které ovlivňují chování jedince, dostála určitých změn. Vysvětlete tyto změny v této pyramidě potřeb? 2. Vlivem pandemie koronaviru došlu ke změnám v chování spotřebitelů. Ať studentka uvede konkrétní příklady, změn v chování spotřebitelů v českém tržním prostředí? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 38917
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet