dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Třetinová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:51:05Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75762 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the issue of developing communicative competence in English lessons. Specifically, the thesis aims at development of the lexical competence in primary school learners. The theoretical part concerns with the topics of the background of the communicative competence and its classification. Subsequently, the thesis discusses the word meaning and word formation processes and puts the information into the larger context of primary education. Finally, the language learning strategies and teaching aids are presented to provide the theoretical background for the practical part, which is concerned with the research of the language learning strategies and teaching aids used for vocabulary development which are applied by the first and fifth grade students during the English lessons. |
eng |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lexical competence |
eng |
dc.subject |
vocabulary |
eng |
dc.subject |
primary education |
eng |
dc.subject |
primary school learners |
eng |
dc.subject |
language learning strategies |
eng |
dc.subject |
teaching aids |
eng |
dc.subject |
lexikální kompetence |
cze |
dc.subject |
slovní zásoba |
cze |
dc.subject |
základní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
žáci prvního stupně základní školy |
cze |
dc.subject |
učební strategie |
cze |
dc.subject |
učební pomůcky |
cze |
dc.title |
Developing Communicative Competence in English Lessons: Focus on Lexical Competence |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj komunikační kompetence ve výuce anglického jazyka se zaměřením na lexikální kompetenci |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikační kompetence v hodinách anglického jazyka. Konkrétně je tato práce cílená na rozvoj lexikální kompetence u žáků prvního stupně základní školy. Teoretická část nejprve vysvětluje záležitost komunikační kompetence a její dělení. Dále poté řeší otázku významu slov a slovotvorby a zasazuje informace do kontextu výuky základního vzdělávání. Na závěr jsou diskutována témata týkající se učebních strategií a učebních pomůcek, která poskytují teoretické poznatky pro praktickou část práce. Ta se poté zabývá výzkumem učebních strategií a učebních pomůcek užitých pro rozvoj slovní zásoby při hodinách anglického jazyka žáků prvního a pátého stupně základní školy. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a adekvátně reagovala na připomínky, některé odpovědi však postrádaly oporu v odborné literatuře. |
cze |
dc.identifier.stag |
39285 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |