Online marketing

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Kopecký, Jiří
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:33:02Z
dc.date.available 2020-02-05T09:33:02Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-11-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74519
dc.description.abstract Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. V návaznosti na proběhlou kampaň byla dle potřeb společnosti navrhnuta a vytvořena nová marketingová kampaň. cze
dc.format 83 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject e-marketing cze
dc.subject internet cze
dc.subject banner cze
dc.subject brand cze
dc.subject video kampaň cze
dc.subject marketing eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject e-marketing eng
dc.subject internet eng
dc.subject banner eng
dc.subject brand eng
dc.subject video campaign eng
dc.title Online marketing cze
dc.title.alternative Online marketing eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kantorová, Kateřina
dc.date.accepted 2020-01-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the marketing taking place in the online environment of the Internet - online marketing. At the beginning, the basic concepts of internet marketing and also its individual tools - such as SEO, PPC systems or e-mailing - are analyzed. The second part of the thesis focuses on company analysis of PAVLIK CZ Stationery, s. r. o., and evaluation of their marketing campaign. Following the campaign results, a new marketing campaign is designed and built, based on the company's needs. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Online marketing Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce: Nejsou Otázky dle posudku oponenta diplomové práce: Jak vytvoření ''Person'' pomáhá při charakteristice segmentu a jak mohlo pomoci při tvorbě této práce? Jaký je rozdíl mezi ''Personou'' a ''Aarchetypem'' a jak se liší jejich využití? K jakým záměrům slouží SWOT analýza a z jakých podkladů se čerpá při jejím sestavení? Z jakých podkladů jste čerpal vy při sestavení SWOT analýzy? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 37031
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet