Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Kopecký, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-05T09:33:02Z |
|
dc.date.available |
2020-02-05T09:33:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2019-11-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74519 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. V návaznosti na proběhlou kampaň byla dle potřeb společnosti navrhnuta a vytvořena nová marketingová kampaň. |
cze |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
e-marketing |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
banner |
cze |
dc.subject |
brand |
cze |
dc.subject |
video kampaň |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
e-marketing |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
banner |
eng |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
video campaign |
eng |
dc.title |
Online marketing |
cze |
dc.title.alternative |
Online marketing |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2020-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the marketing taking place in the online environment of the
Internet - online marketing. At the beginning, the basic concepts of internet marketing and also its individual tools - such as SEO, PPC systems or e-mailing - are analyzed. The second part of the thesis focuses on company analysis of PAVLIK CZ Stationery, s. r. o., and evaluation of their marketing campaign. Following the campaign results, a new marketing campaign is designed and built, based on the company's needs. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Online marketing
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
Nejsou
Otázky dle posudku oponenta diplomové práce:
Jak vytvoření ''Person'' pomáhá při charakteristice segmentu a jak mohlo pomoci při tvorbě této práce?
Jaký je rozdíl mezi ''Personou'' a ''Aarchetypem'' a jak se liší jejich využití?
K jakým záměrům slouží SWOT analýza a z jakých podkladů se čerpá při jejím sestavení? Z jakých podkladů jste čerpal vy při sestavení SWOT analýzy?
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
37031 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|