Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Vancová, Adéla
dc.date.accessioned 2019-06-18T08:51:05Z
dc.date.available 2019-06-18T08:51:05Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-05-10
dc.identifier Univerzitní knihovna ( studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73636
dc.description.abstract Diplomová práce je orientována na problematiku měření a hodnocení firemní reputace. V teoretické části práce je nejprve definována firemní reputace a nastíněn její význam pro podnik. V další části práce jsou vymezeny literaturou doporučované metodiky měření a hodnocení firemní reputace, je popsáno měření reputace pomocí prvků ochrany dobrého jména podniku a je specifikována identita podniku jako nástroj pro hodnocení firemní reputace. Na základě literární rešerše jsou navržena kritéria pro posuzování firemní reputace zákazníky na průmyslovém trhu. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na zjištění důležitosti navržených kritérií hodnocení firemní reputace z pohledu manažerů chemických podniků. Výzkum umožnil navržený seznam kritérií hodnocení reputace očistit od nedůležitých kritérií z pohledu dotazovaných a přiřadit každému navrhovanému kritériu váhu jeho relativní významnosti. Je uvedena též analýza rozdílného pohledu na důležitost zkoumaných kritérií dle různých charakteristik respondentů. cze
dc.format 72 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní reputace cze
dc.subject měření firemní reputace cze
dc.subject firemní identita cze
dc.subject chemický průmysl cze
dc.subject corporate reputation eng
dc.subject measurement of corporate reputation eng
dc.subject corporate identity eng
dc.subject chemical industry eng
dc.title Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků cze
dc.title.alternative Criteria for assesing the reputation of chemical industries in the eyes of customers eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Tetřevová, Liběna
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on measurement and evaluation of corporate reputation. The first, the corporate reputation and its importance for the company are defined in the theoretical part. The next part is devoted to measurement and evaluation of company reputation, where different measurement methods are described, further is defined measurement of reputation with the elements of protection of good name and corporate identity as a tool for evaluation of the corporate reputation. Based on literary research, criteria are proposed for assessing customer reputation in the industrial market. In the practical part, the results of quantitative research focusing on the importance of the proposed criteria for the evaluation of the corporate reputation are designed from the perspective of chemical businnes managers. The research enabled to clear the proposed list of reputation assessment criteria from the unimportant according to interviewees and assign the weight of its relative significance for each proposed criterion. There is also an analysis of the different view on the importance of the criteria which are examined according to different characteristics of the respondents. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D39169 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence V průběhu obhajoby byly položeny tyto otázky: Proč jste používala pojem reputace?Nebyl by vhodnější pojem pověst? Jaký je rozdíl mezi pojmy reputace, pověst, goodwill, image? Jakým způsobem jste vytvořila váhy kritérií pro hodnocení reputace? Je korektní používat průměr z nominální škály? Je třeba použít všech uvedených kritérií pro hodnocení reputace? Jaké problémy by vyvstaly při využívání velkého počtu kritérií. Studentka všechny otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 38005
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account