dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Benešová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T06:16:10Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T06:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-03-28 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71249 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis is concerned with the role of homework in English classes. In the theoretical part, firstly, learner autonomy is defined as it is closely associated with homework. Next, the positive and negative impacts of homework are described. Furthermore, a chapter concerning preventing negative impacts and creating effective homework follows. The final two chapters deal with the individual components of communicative competence and the four necessary language skills as the aim of English teaching.
The practical part verifies whether collected home assignments contribute to the development of communicative competence and for which purposes the homework was assigned. The research also focuses on the attitude of a teacher towards homework in English classes. The research is analysed and evaluated according to chosen methodologies. In conclusion, the data of the research is presented. |
eng |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí úkoly |
cze |
dc.subject |
funkce domácích úkolů |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
jazykové dovednosti |
cze |
dc.subject |
homework |
eng |
dc.subject |
homework purposes |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
four language skills |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
The Role of Homework in ELT Classes |
eng |
dc.title.alternative |
Role domácích úkolů ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vít, Marek |
|
dc.date.accepted |
2018-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce se zabývá rolí domácích úkolů v hodinách anglického jazyka. V teoretické části je nejprve definována autonomie žáka, jelikož je úzce spojená s problematikou domácích úkolů. Následně jsou rozebrány a popsány positivní a negativní vlivy domácích úkolů. Další kapitola se věnuje předcházení a minimalizaci negativních vlivů domácích úkolů v hodinách angličtiny. Poslední dvě kapitoly se zabývají jednotlivými komponenty komunikační kompetence a jazykovými dovednostmi jakožto cíly výuky anglického jazyka.
Praktická část ověřuje, zda shromážděné domácí úkoly přispívají k rozvoji komunikační kompetence a za jakým účelem byly zadány. Výzkum se také zaměřuje na postoj učitele k domácím úkolům v angličtině. Výzkum je analyzován a hodnocen podle vybraných metodik. V poslední části práce jsou prezentovány závěry výzkumu. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D37563 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
34540 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |