The Role of Homework in ELT Classes

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Benešová, Lucie
dc.date.accessioned 2018-06-14T06:16:10Z
dc.date.available 2018-06-14T06:16:10Z
dc.date.issued 2018
dc.date.submitted 2018-03-28
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/71249
dc.description.abstract This bachelor thesis is concerned with the role of homework in English classes. In the theoretical part, firstly, learner autonomy is defined as it is closely associated with homework. Next, the positive and negative impacts of homework are described. Furthermore, a chapter concerning preventing negative impacts and creating effective homework follows. The final two chapters deal with the individual components of communicative competence and the four necessary language skills as the aim of English teaching. The practical part verifies whether collected home assignments contribute to the development of communicative competence and for which purposes the homework was assigned. The research also focuses on the attitude of a teacher towards homework in English classes. The research is analysed and evaluated according to chosen methodologies. In conclusion, the data of the research is presented. eng
dc.format 83 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject domácí úkoly cze
dc.subject funkce domácích úkolů cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject jazykové dovednosti cze
dc.subject homework eng
dc.subject homework purposes eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject four language skills eng
dc.subject motivation eng
dc.title The Role of Homework in ELT Classes eng
dc.title.alternative Role domácích úkolů ve výuce anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Vít, Marek
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce se zabývá rolí domácích úkolů v hodinách anglického jazyka. V teoretické části je nejprve definována autonomie žáka, jelikož je úzce spojená s problematikou domácích úkolů. Následně jsou rozebrány a popsány positivní a negativní vlivy domácích úkolů. Další kapitola se věnuje předcházení a minimalizaci negativních vlivů domácích úkolů v hodinách angličtiny. Poslední dvě kapitoly se zabývají jednotlivými komponenty komunikační kompetence a jazykovými dovednostmi jakožto cíly výuky anglického jazyka. Praktická část ověřuje, zda shromážděné domácí úkoly přispívají k rozvoji komunikační kompetence a za jakým účelem byly zadány. Výzkum se také zaměřuje na postoj učitele k domácím úkolům v angličtině. Výzkum je analyzován a hodnocen podle vybraných metodik. V poslední části práce jsou prezentovány závěry výzkumu. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D37563
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 34540
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet