Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan cze
dc.contributor.author Secká, Marika
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.available 2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53655
dc.description.abstract Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 1863994 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject facebook cze
dc.subject virální marketing cze
dc.subject internet cze
dc.subject marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.subject facebook eng
dc.subject viral marketing eng
dc.subject internet eng
dc.title Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook cze
dc.title.alternative Marketing on social networks with a focus on Facebook eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29440 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl popis marketingu na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené komisí: 1. Podle jakých závěrů ve své práci jste zhodnotila uvedené výhody a nevýhody? 2. Uvedla jste ve své práci také ekonomická hodnocení firem? cze
dc.identifier.stag 19799 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet