dc.contributor.advisor |
Panuš, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Secká, Marika |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:02:07Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:02:07Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53655 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
1863994 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
facebook |
cze |
dc.subject |
virální marketing |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
facebook |
eng |
dc.subject |
viral marketing |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.title |
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing on social networks with a focus on Facebook |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29440 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl popis marketingu na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené komisí:
1. Podle jakých závěrů ve své práci jste zhodnotila uvedené výhody a nevýhody?
2. Uvedla jste ve své práci také ekonomická hodnocení firem? |
cze |
dc.identifier.stag |
19799 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |