Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pakosta, Jaroslav cze
dc.contributor.author Dlouhý, Vojtěch
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:45Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52215
dc.description.abstract Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení mezinárodního marketingového plánu pro rozvíjející se portugalskou společnost H3 Hambúrgueres Gourmet, která se v současné době zajímá o expanzi na nové zahraniční trhy. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a vymezeny prvky marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na perspektivnost českého trhu pro zahraniční subjekty. Dále se zabývá analýzou současného stavu H3, komparací s jinými společnostmi, návrhem řešení a vyhodnocením. Na závěr jsou doporučeny způsoby kontroly plnění marketingového plánu. cze
dc.format 72 s. cze
dc.format.extent 2136618 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing plan eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject situational analysis eng
dc.title Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku cze
dc.title.alternative International Marketing Plan of H3 Hambúrgueres Gourmet for the Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis was made to form an international marketing plan for a developing Portuguese company H3 Hambúrgueres Gourmet which is currently interested in expanding into new foreign markets. In the theoretical part are explained the basic marketing terms and defined elements of the marketing plan. The practical part is focused on prosperity of Czech market for foreign business entities. Furthermore, it deals with the analysis of current situation of H3, comparison with other companies, solution proposal and evaluation. In the end the ways how to control the fulfillment of this marketing plan are recommended. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28541 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je zhodnotit český trh stravování a pohostinství pro nově přicházející řetězec rychlého občerstvení. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí mezinárodní marketingový plán vybrané společnosti. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky. cze
dc.identifier.stag 20363 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet