dc.contributor.advisor |
Pakosta, Jaroslav |
cze |
dc.contributor.author |
Dlouhý, Vojtěch |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:54:45Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:54:45Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52215 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení mezinárodního marketingového plánu pro rozvíjející se portugalskou společnost H3 Hambúrgueres Gourmet, která se v současné době zajímá o expanzi na nové zahraniční trhy. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a vymezeny prvky marketingového plánu. Praktická část je zaměřena na perspektivnost českého trhu pro zahraniční subjekty. Dále se zabývá analýzou současného stavu H3, komparací s jinými společnostmi, návrhem řešení a vyhodnocením. Na závěr jsou doporučeny způsoby kontroly plnění marketingového plánu. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
2136618 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový plán |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing plan |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
situational analysis |
eng |
dc.title |
Mezinárodní marketingový plán H3 Hambúrgueres Gourmet pro Českou republiku |
cze |
dc.title.alternative |
International Marketing Plan of H3 Hambúrgueres Gourmet for the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis was made to form an international marketing plan for a developing Portuguese company H3 Hambúrgueres Gourmet which is currently interested in expanding into new foreign markets. In the theoretical part are explained the basic marketing terms and defined elements of the marketing plan. The practical part is focused on prosperity of Czech market for foreign business entities. Furthermore, it deals with the analysis of current situation of H3, comparison with other companies, solution proposal and evaluation. In the end the ways how to control the fulfillment of this marketing plan are recommended. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28541 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je zhodnotit český trh stravování a pohostinství pro nově přicházející řetězec rychlého občerstvení. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí mezinárodní marketingový plán vybrané společnosti. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky. |
cze |
dc.identifier.stag |
20363 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |