Návrh sekundárního vypružení elektrické lokomotivy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kohout, Martin
dc.contributor.author Kutálek, Jan
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:40Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52204
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo zpracování přehledu používaných typů sekundárních vypružení u moderních elektrických lokomotiv a následný kompletní návrh úpravy sekundárního vypružení konkrétní lokomotivy za účelem snížení momentu odporu proti natáčení podvozku. Navržené varianty úpravy vypružení byly podrobeny silové a pevnostní analýze za použití metody konečných prvků. Výstupy z těchto analýz byly použity k vytvoření dynamického modelu lokomotivy v programu SIMPACK a následnému ověření jízdních a vodicích vlastností lokomotivy s původním a upravených vypružením. cze
dc.format 109 s. cze
dc.format.extent 19118075 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights práce není přístupná cze
dc.subject elektrická lokomotiva cze
dc.subject sekundární vypružení cze
dc.subject flexi-coil pružina cze
dc.subject pryžový prvek cze
dc.subject metoda konečných prvků cze
dc.subject simulační výpočty cze
dc.subject dynamický model cze
dc.subject electric locomotive eng
dc.subject secondary suspension eng
dc.subject flexi-coil spring eng
dc.subject rubber element eng
dc.subject finite element method eng
dc.subject simulation calculations eng
dc.subject dynamic model eng
dc.title Návrh sekundárního vypružení elektrické lokomotivy cze
dc.title.alternative Draft of secondary suspension for electric locomotive eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Špalek, Petr
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this master degree thesis was to elaborate an overview of types of secondary suspension for modern electric locomotives and following proposal of adjustmen of the secondary suspension for locomotive in order to reduce the moment of resistence against boogies rotation. The proposed modifications were subjected to force and stress analysis using finite element method. Results from these analyses were used to create a dynamic model of locomotive in program SIMPACK and following verifying of running and guiding behavior. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky: Kolejová vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28480 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu své diplomové práce a vyčerpávajícím způsobem zodpověděl otázky z posudků. cze
dc.identifier.stag 17877 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet