Speciální vzdělávání dětí se zdravotním postižením v primární škole a jejich následná integrace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela cze
dc.contributor.author Teichmanová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:41:44Z
dc.date.available 2013-06-06T13:41:44Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49426
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žáků se zdravotním postižením. Teoretická část se zabývá jednotlivými druhy postižení, formami vzdělávání dětí se zdravotním postižením v primární škole, speciálními základními školami a strategií vzdělávání dětí na speciálních základních školách. Rozebírá rovněž jejich možnosti následné integrace do společnosti po ukončení základní školy. Praktická část práce je věnována případové studii speciální základní školy Daneta. cze
dc.format 71 s. cze
dc.format.extent 1487287 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject zdravotní postižení cze
dc.subject speciální základní školy cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject integrace cze
dc.subject disability cze
dc.subject special primary schools eng
dc.subject education eng
dc.subject integration eng
dc.title Speciální vzdělávání dětí se zdravotním postižením v primární škole a jejich následná integrace cze
dc.title.alternative Special Education of the Handicapped Children at Primary Schools and Their Subsequent Integration eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis discourses about education of the handicapped children. The theoretical part deals with particular kinds of handicap, ways of education of handicapped children at primary schools, special primary schools and strategy of children education at special primary schools. It analyses the posibilities of their subsequent integration after finishinf of primary school, too. The practical part is focused on the case study of special primary school Daneta. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D28186 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka prezentovala cíle, výstupy a celou problematiku své závěrečné práce. Reagovala na otázky komise a zodpověděla dotazy v posudcích. cze
dc.identifier.stag 19156 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account