Komunikační mix společnosti Danone

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Rinth, Petr
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:03:45Z
dc.date.available 2012-10-13T09:03:45Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48474
dc.description.abstract Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný příklad spotřebitelské soutěže a její kritiku. V závěrečné části je věnován prostor vlastnímu návrhu spotřebitelské soutěže, s použitím osobních zkušeností z praxe. Cílem je vytvořit takovou spotřebitelskou soutěž, která bude mít dopad na co nejširší spektrum zákazníků a přinese společnosti Danone vyšší obrat, větší povědomí o výrobcích u spotřebitelů a vytvoření návyku na spotřebu jogurtových produktů u zákazníků. cze
dc.format 43 s. cze
dc.format.extent 2604296 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject spotřebitelská soutěž cze
dc.subject Danone cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject consumer competition eng
dc.title Komunikační mix společnosti Danone cze
dc.title.alternative Communication mix of Danone company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the real example of its consumer competition and its criticism. The final part is devoted to proposal their own consumer competition, using personal experience. The aim is to create a consumer competition that will have an impact on the widest range of customers and bring to Danone higher turnover, greater awareness among consumers about products and create a habit for the consumption of yoghurt products with customers. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management ochrany podniku a společnosti cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26953 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence V průběhu obhajoby odpovídal student na otázky vedoucího práce: Do jaké míry se využívání spotřebitelských soutěží podílí na celkové výkonnosti společnosti? Jak byste zhodnotil úroveň a význam dalších marketingových nástrojů využívaných společností Danone? V následné rozopravě student odpovídal na následující dotazy: Kterou formu považujete za nejvýznamnější? Jedná se v případě odměny za nákup jogurtu o motivaci či stimulaci? cze
dc.identifier.stag 16114 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account