dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Rinth, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:03:45Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:03:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48474 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný příklad spotřebitelské soutěže a její kritiku.
V závěrečné části je věnován prostor vlastnímu návrhu spotřebitelské soutěže, s použitím osobních zkušeností z praxe. Cílem je vytvořit takovou spotřebitelskou soutěž, která bude mít dopad na co nejširší spektrum zákazníků a přinese společnosti Danone vyšší obrat, větší povědomí o výrobcích u spotřebitelů a vytvoření návyku na spotřebu jogurtových produktů u zákazníků. |
cze |
dc.format |
43 s. |
cze |
dc.format.extent |
2604296 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
spotřebitelská soutěž |
cze |
dc.subject |
Danone |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
consumer competition |
eng |
dc.title |
Komunikační mix společnosti Danone |
cze |
dc.title.alternative |
Communication mix of Danone company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the communication mix of Danone. It focuses on the assessment and critique of the current communication mix, and also the proposal for improvements in the segment of consumer competitions. The first part deals with theoretical concepts of marketing, marketing mix and communication mix. The second part evaluates of the current concept of communication mix Danone. It focuses on the real example of its consumer competition and its criticism. The final part is devoted to proposal their own consumer competition, using personal experience. The aim is to create a consumer competition that will have an impact on the widest range of customers and bring to Danone higher turnover, greater awareness among consumers about products and create a habit for the consumption of yoghurt products with customers. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ochrany podniku a společnosti |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26953 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
V průběhu obhajoby odpovídal student na otázky vedoucího práce:
Do jaké míry se využívání spotřebitelských soutěží podílí na celkové výkonnosti společnosti?
Jak byste zhodnotil úroveň a význam dalších marketingových nástrojů využívaných společností Danone?
V následné rozopravě student odpovídal na následující dotazy:
Kterou formu považujete za nejvýznamnější?
Jedná se v případě odměny za nákup jogurtu o motivaci či stimulaci? |
cze |
dc.identifier.stag |
16114 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |