Studijní obor:Management ochrany podniku a společnosti
Abstrakt:
Tato práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Danone. Zaměřuje se na posouzení a kritiku současného stavu komunikačního mixu a zároveň na návrh jeho zlepšení v segmentu spotřebitelských soutěží. První část práce se věnuje teoretickému pojetí marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část hodnotí současný stav pojetí komunikačního mixu společností Danone. Zaměřuje se na reálný příklad spotřebitelské soutěže a její kritiku.
V závěrečné části je věnován prostor vlastnímu návrhu spotřebitelské soutěže, s použitím osobních zkušeností z praxe. Cílem je vytvořit takovou spotřebitelskou soutěž, která bude mít dopad na co nejširší spektrum zákazníků a přinese společnosti Danone vyšší obrat, větší povědomí o výrobcích u spotřebitelů a vytvoření návyku na spotřebu jogurtových produktů u zákazníků.