Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana cze
dc.contributor.author Havránek, Aleš
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:45:19Z
dc.date.available 2012-07-15T22:45:19Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46635
dc.description.abstract Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s. cze
dc.format 70 s. cze
dc.format.extent 1848576 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject atributy hodnoty pro zákazníka cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject subjekty hodnotové sítě cze
dc.subject customer value eng
dc.subject customer value attributes eng
dc.subject value network eng
dc.subject subjects of value network eng
dc.title Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě cze
dc.title.alternative Increasing of customer value and enhancement of customer relationship based on cooperation of the value network's subjects eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínek, Radim cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical part of the work deals with creating customer value through cooperation among the subjects of the value network of Explosia, a. s. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D26627 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.rights.physicalunit Práce není přístupná cze
dc.description.defence Popište, prosím, podrobněji průběh vašeho šetření v podniku. Jakým způsobem a s využitím jakých metod jste získal prezentované informace? Nebylo by vhodné do vámi specifikovaných hodnotových sítí v podniku zařadit též instituce podílející se na získávání a rozvíjení kvalifikovaného personálu (vzdělávací instituce, personální agentury, úřady práce apod.) Proč v práci zařazeny nejsou? Má Explosia, a.s. u nás nějakou konkurenci? Uvádíte, že klíčovým prvkem je cena? Dříve to tak nebylo. Proč to tak je? Jak hodnotíte, že oni vytvořili danou servisní společnost? Proč nevyužívají personální agentury? Kolik má Explosia, a.s. zaměstnanců? Sledují jako firma, komu se trhaviny dostávají do rukou? Zvažují při tom nějaké aspekty? Jak prověřují své zákazníky, že jejich výrobky nedodávají třeba do zahraničí? cze
dc.identifier.stag 18092 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet