dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Havránek, Aleš |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:19Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:19Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46635 |
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s. |
cze |
dc.format |
70 s. |
cze |
dc.format.extent |
1848576 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
atributy hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
subjekty hodnotové sítě |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
customer value attributes |
eng |
dc.subject |
value network |
eng |
dc.subject |
subjects of value network |
eng |
dc.title |
Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě |
cze |
dc.title.alternative |
Increasing of customer value and enhancement of customer relationship based on cooperation of the value network's subjects |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Theoretical part of the work is focused on the definition of customer value and its dimensions, including the specification the most important aspects enabling increase customer value and create competitive andvantage. Futher, the attention is given to explain the concept of value network within which customer value must be created on the base of cooperation of all value network´s subjects. Practical part of the work deals with creating customer value through cooperation among the subjects of the value network of Explosia, a. s. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26627 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.rights.physicalunit |
Práce není přístupná |
cze |
dc.description.defence |
Popište, prosím, podrobněji průběh vašeho šetření v podniku. Jakým způsobem a s využitím jakých metod jste získal prezentované informace?
Nebylo by vhodné do vámi specifikovaných hodnotových sítí v podniku zařadit též instituce podílející se na získávání a rozvíjení kvalifikovaného personálu (vzdělávací instituce, personální agentury, úřady práce apod.) Proč v práci zařazeny nejsou?
Má Explosia, a.s. u nás nějakou konkurenci?
Uvádíte, že klíčovým prvkem je cena? Dříve to tak nebylo. Proč to tak je?
Jak hodnotíte, že oni vytvořili danou servisní společnost?
Proč nevyužívají personální agentury?
Kolik má Explosia, a.s. zaměstnanců?
Sledují jako firma, komu se trhaviny dostávají do rukou? Zvažují při tom nějaké aspekty?
Jak prověřují své zákazníky, že jejich výrobky nedodávají třeba do zahraničí? |
cze |
dc.identifier.stag |
18092 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |