DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Univerzita Pardubice >
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/46635

Název: Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě
Název v jiném jazyce: Increasing of customer value and enhancement of customer relationship based on cooperation of the value network's subjects
Autoři: Havránek, Aleš
Vedoucí práce: Lošťáková, Hana
Datum vydání: 2012
Typ: diplomová práce
Studijní obor: Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Signatura: D26627
Umístění: Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k plnému textu: Práce není přístupná
URI: http://hdl.handle.net/10195/46635
Přístup k tištěné práci: Práce není přístupná
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses KEMCH FCHT (Ing.)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
LostakovaH_ZvysovaniHodnoty_AH_2012.pdfposudek vedoucího22,29 kBAdobe PDFView/Open
JelinekR_ZvysovaniHodnoty_AH_2012.pdfposudek oponenta28,29 kBAdobe PDFView/Open
HavranekA_ZvysovaniHodnoty_HL_2012.pdfdiplomová práce1,81 MBNEPŘÍSTUPNÝ SOUBORView/Open
Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback