Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Švadlenka, Libor
dc.contributor.author Severová, Věnceslava
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:07Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45671
dc.description.abstract Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta. cze
dc.format 61 s.
dc.format.extent 1662923 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject vyvolávací systémy cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject obsluha cze
dc.subject doba čekání cze
dc.subject calling systems eng
dc.subject Czech Post eng
dc.subject services eng
dc.subject waiting time eng
dc.title Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p. cze
dc.title.alternative Customer service efficiency improvement through the Czech post calling system eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated Nowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26455
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 12930 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet