DSpace
English čeština   

   

Digitální knihovna Univerzity Pardubice >
Univerzita Pardubice >
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10195/45671

Název: Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.
Název v jiném jazyce: Customer service efficiency improvement through the Czech post calling system
Autoři: Severová, Věnceslava
Vedoucí práce: Švadlenka, Libor
Datum vydání: 2012
Typ: bakalářská práce
Studijní obor: Dopravní management, marketing a logistika
Signatura: D26455
Umístění: Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k plnému textu: Bez omezení
URI: http://hdl.handle.net/10195/45671
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor's works KDMML DFJP (Bc.)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SvadlenkaL_ZefektivneniSystemu_VS_2012.pdfposudek vedoucího981,54 kBAdobe PDFView/Open
SeverovaV_ZefektivneniSystemu_EZ_2012.pdfbakalářská práce1,62 MBAdobe PDFView/Open
Share/Bookmark

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2009 MIT and Hewlett-Packard
Univerzita Pardubice - Univerzitní knihovna UPa - Seico s.r.o. - Feedback