dc.contributor.advisor |
Pojkarová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Sitková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T12:54:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T12:54:42Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36479 |
|
dc.description.abstract |
This work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement. |
eng |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
3031054 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Outsourcing |
cze |
dc.subject |
zákaznický servis |
cze |
dc.subject |
customer support |
eng |
dc.title |
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company |
eng |
dc.title.alternative |
Klíčové indikátory výkonu zákaznického servisu outsourcingové firmy SYKES |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ilič, Boris |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zaměřuje na měřitelné klíčové ukazatele, jejich hodnocení a konceptulání zlepšení v outsourcingové společnosti SYKES v Budapešti. Také pojendává o formách, typech, výhodách a riscích outsourcingu. Práce popisuje jednotlivé indikátory a navrhuje možná řešení, ke zlepšení jejich plnění.This work focus on measurable Key Performance Indicators, their evaluation and concept improvement in outsourcing company SYKES in Budapest. It also deals with forms, types, advantages and risks of outsourcing. The thesis describes particular indicators and suggests possible solutions for result improvement. |
cze |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21960 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21960 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |