The Effective use of praise in teaching adults

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Píšová, Michaela
dc.contributor.author Skalecká, Kamila
dc.date.accessioned 2010-06-17T21:20:17Z
dc.date.available 2010-06-17T21:20:17Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36260
dc.description.abstract This bachelor paper was aimed at the effective use of praise in teaching adults. The introductory part focused on defining the term of praise in its elementary sense together with three different approaches that can be taken account to when praising and that were behaviorist, humanistic and social-constructivist. The theoretical part was concluded by defining the age group of adults and its specifics with a view to teaching. By means of action research and the methods of observation and interviewing, the practical part introduced research aimed to find out how the adult students are influenced by praise and in what ways the praise is used and how it is perceived. The collected data were analysed in order to find out how to use praise effectively in future. Final part of this paper summarizes the features and steps for using praise with individual students, which would be the most effective for them. cze
dc.format 63 s. cze
dc.format.extent 350530 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject pochvala cze
dc.subject andragogika cze
dc.subject akční výzkum cze
dc.subject praise eng
dc.subject andragogy eng
dc.subject action research eng
dc.title The Effective use of praise in teaching adults cze
dc.title.alternative Pochvala a její efektivní využívání při výuce dospělých cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Křížová, Věra
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce je zaměřena na efektivní využívání pochvaly při výuce dospělých. V úvodní části je nastíněn pojem pochvaly ve své základní podobě, poté jsou popsány tři možné přístupy k ní, a to behavioristický, humanistický a sociálně konstruktivistický. Závěrem teoretické části jsou definována specifika věkové skupiny dospělých a jejich dopad na výuku. Za pomocí metody akčního výzkumu, respektive pozorování a rozhovorů se studenty, je v praktické části představen výzkum, jehož úkolem bylo zjistit, jak pochvala dospělé ovlivňuje a jakým způsobem je používána a vnímána. V další kapitole jsou získaná data analyzována tak, aby bylo zjištěno, jakým způsobem je potřeba do budoucna postupovat při užívání pochvaly. V závěru práce jsou tedy uvedeny prvky, které individuální studenty mohou ovlivňovat a kroky, jakými je třeba postupovat, aby pochvala při výuce byla co nejefektivnější. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23367
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet