The Development of Key Competencies in ELT through Dictionary-based Activities

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Pfeifferová, Sandra
dc.date.accessioned 2010-06-17T19:49:12Z
dc.date.available 2010-06-17T19:49:12Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36009
dc.description.abstract The bachelor thesis deals with the concepts of key competencies and learner autonomy from the point of view of new curricular policy principles and its development in ELT. Then gives detailed description of dictionaries and also gives suggestions for the use of them in a classroom. The practical part of the thesis is based upon suggestion of a set of activities based on a dictionary use, and also on an analysis of observations of these activities in classrooms. The overall aim of the thesis is to decide what competencies are being developed by dictionary-based activities and how they are being developed. eng
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 2535129 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject klíčové kompetence cze
dc.subject slovníky cze
dc.subject autonomie žáka cze
dc.subject kurikulární reforma cze
dc.subject výuka angličtiny cze
dc.subject key competencies eng
dc.subject dictionaries eng
dc.subject learner autonomy eng
dc.subject educational reform eng
dc.subject English language teaching eng
dc.title The Development of Key Competencies in ELT through Dictionary-based Activities eng
dc.title.alternative Rozvoj klíčových kompetencí v učitelství anglického jazyka pomocí aktivit založených na práci se slovníkem cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Křížová, Věra cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated Bakalářská práce se zabývá koncepty klíčových kompetencí a autonomie žáka z hlediska kurikulární reformy a jejich rozvojem v učitelství anglického jazyka. Dále se zabývá prací se slovníky, je zde podrobný popis slovníků a také doporučení, jak s nimi pracovat v hodině. Praktická část práce je založena na navržení sady aktivit založených na práci se slovníkem, a také na analýze pozorování těchto aktivit v praxi. Celkovým cílem práce je rozhodnout, které kompetence jsou pomocí použití slovníku v hodině angličtiny rozvíjeny, a jak jsou tyto kompetence rozvíjeny. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D22733 cze
dc.identifier.signature D22733
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet