dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Kánská, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2007-11-26T11:28:16Z |
|
dc.date.available |
2007-11-26T11:28:16Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/27781 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy CEMOD – CZ a. s. a především analýza zákazníka. V úvodu své bakalářské práce jsem se nejprve zaměřila na marketingový výzkum. Dále zde popisuji zákazníka, jeho rozhodování, získávání, péči a analýzu. V kapitole o získávání nového zákazníka jsem popsala moderní metodu CVM (Customer Value Management) a CRM (Consumer Relationship Management). Následující kapitolu jsem věnovala představení firmy CEMOD – CZ a. s. a poté také firmy MAGNET Blanche Porte. Je zde historie obou firem i současný stav. V další kapitole jsem se zaměřila na analýzu konkurenčního prostředí firmy CEMOD – CZ a. s. Zde uvádím přímé a nepřímé konkurenty této firmy a také silné a slabé stránky přímých konkurentů. Poté následuje kapitola, kde vyhodnocuji vyplněné dotazníky zaslané zákazníkům firmy CEMOD – CZ a. s. respektive firmy MAGNET Blanche Porte. Poslední kapitolu jsem věnovala shrnutí výsledků dotazníků čili jeho analýze a také návrhům, které z této analýzy vyplývají. V těchto návrzích předkládám firmě CEMOD – CZ a. s. oblasti, na které by se firma měla do budoucna zaměřit, a některé konkrétní příklady, které firma může v budoucnu zavést do svého portfolia nabízeného zboží. Díky nim by firma CEMOD – CZ a. s. nejen zvýšila spokojenost svých zákazníků ale i zlepšila postavení své firmy na trhu. |
cze |
dc.format |
56 s., 19 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
Analýza |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
péče o zákazníka |
cze |
dc.subject |
získávání zákazníka |
cze |
dc.subject |
Analysis |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
Customer |
eng |
dc.subject |
decision-making of the customer |
eng |
dc.subject |
recruiting of the customer |
eng |
dc.title |
Analýza zákazníků firmy CEMOD - CZ a. s. |
cze |
dc.title.alternative |
ANALYSIS OF CEMOD – CZ A. S. COMPANY´S CUSTOMERS |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this work is to analyse the competitive ambience of the CEMOD - CZ a. s. company and in the first place the analysis of its customers. On the preface of my work I was interested in the marketing research. Then I describe the customer, his decision-making, recruiting, the system of customer care and the analysis. In the chapter about recruiting the customer I describe a modern technique called CVM (Customer Value Management) and CRM (Consumer Relationship Management). In the next capture I introduced the CEMOD - CZ a. s. company and then the MAGNET Blanche Porte company. The history of both companies and the contemporary condition is described here. In the next capture I targeted the competitive environment of the CEMOD - CZ a. s. company. In this capture I introduced the direct and indirect competitors and some aspects of direct competitors. Than there is a part in which I analyse questionnaires that were sent to the customers of the CEMOD - CZ a. s. company and the MAGNET Blanche Porte company. The summary of the results made from the questionnaires or its analysis and suggestions that came out from this analysis are in the following part. In the suggestions part I proposed some ideas to the CEMOD - CZ a. s. company which, I think, might be useful for the company and in which the company might improve. I also enclosed some specific examples, which the company should add into their portfolio of the goods. Using these examples might bring to the CEMOD - CZ a. s. company an increase in the satisfaction of their customers and naturally of the renown of the company. |
cze |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
Práce dosud není ve studovně dostupná |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |