Marketingové nástroje v pojišťovnictví a jejich optimální kombinace
Login
DSpace Home
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingové nástroje v pojišťovnictví a jejich optimální kombinace
Vítková, Hana
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/23303
Datum publikování:
2003
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Pešek, Antonín
Signature:
D12733
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Study discipline:
ekonomicko-správní
Abstract:
Práce definuje obecně marketingové nástroje a marketingový mix a zabývá se specifickými rysy těchto nástrojů v pojišťovnictví. Aplikuje marketingový mix na konkrétní pojistné produkty z odvětví životního a neživotního pojištění.
Show full item record
Files
Size
Format
View
There are no files associated with this item.
This item appears in the following Collection(s)
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39791]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login