Využití marketingového výzkumu při identifikaci uživatelů logistických center

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jedenástíková, Dita
dc.contributor.author Švehlová, Anna
dc.date.accessioned 2007-09-30T11:50:37Z
dc.date.available 2007-09-30T11:50:37Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/15853
dc.description.abstract Autorka se v práci zaměřuje na dopravně lostická centra (DLC) jako součásti moderně koncipovaných dopravních sítí. Navrhuje projekt výstavby DLC v Pardubicích. cze
dc.format 75 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject Logistika cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject logistické centrum cze
dc.subject Doprava cze
dc.subject dopravní sítě cze
dc.title Využití marketingového výzkumu při identifikaci uživatelů logistických center cze
dc.title.alternative The use of marketing research in identification of logistic centre cze
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2001
dc.thesis.degree-discipline dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D11242
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet