Využití marketingového výzkumu při identifikaci uživatelů logistických center
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Využití marketingového výzkumu při identifikaci uživatelů logistických center
Švehlová, Anna
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/15853
Datum publikování:
2001
Typ dokumentu:
diplomová práce
Vedoucí práce:
Jedenástíková, Dita
Signatura:
D11242
Stav práce:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Studijní obor:
dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Autorka se v práci zaměřuje na dopravně lostická centra (DLC) jako součásti moderně koncipovaných dopravních sítí. Navrhuje projekt výstavby DLC v Pardubicích.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39571]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se