Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Říhová, Linda cze
dc.contributor.author Fidlerová, Kristýna
dc.date.accessioned 2014-01-08T09:07:00Z
dc.date.available 2014-01-08T09:07:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54078
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku poruch příjmu potravy. Teoretická část práce se zabývá historií poruch příjmu potravy, charakteristikou jednotlivých typů onemocnění, prevencí, léčbou a edukací, jež sehrává významnou roli v empirické části. Empirickou část tvoří analýza dvoufázového výzkumného šetření dotazníkovou metodou v kombinaci s edukační metodou ve formě přednášky. Studentům byl předložen dotazník k vyplnění, poté následovala edukace a s měsíčním odstupem následovalo opětovné šetření. Data byla porovnávána v jednotlivých analýzách dotazníkových položek. U studentů vybraných středních škol byly zjištěny, teoretické znalosti, názory, postoje a životní zkušenosti k danému tématu. cze
dc.format 80 s. cze
dc.format.extent 2416887 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject poruchy příjmu potravy cze
dc.subject mentální bulimie cze
dc.subject mentální anorexie cze
dc.subject edukace cze
dc.subject adolescenti cze
dc.subject prevence cze
dc.subject eating disorders eng
dc.subject mental bulimia eng
dc.subject mental anorexia eng
dc.subject education eng
dc.subject adolescents eng
dc.subject prevention eng
dc.title Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol cze
dc.title.alternative Eating Disorders - information and prevention of secondary school students (pre-test education, post-test) eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Štěpánková, Květoslava cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor´s thesis is focused on eating disorders. The theoretical part concentrates on the history of eating disorders, mainly characteristics of individual types of diseases, prevention, treatment and education which play an important role in the empirical part. The empirical part is created by an analysis of two-phase research questionnaire method in a combination with educational method in a form of a lecture. Students were given a questionnaire to fill and then there was education that followed and with a month time there was a re-investigation. I have compared the obtained data in particular analysis of questionnaire items. Theoretical knowledge, opinions, attitudes and life experience have been detected on the topic at students of selected secondary schools. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D29622
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jaká doporučení v prevenci poruch výživy byste navrhla pro studenty dané školy? cze
dc.identifier.stag 23132 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet