Studijní obor:Dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Práce je zaměřená na výběr dodavatelů pomoci nástrojů a metod vícekriteriální analýzy. Cílem práce je, na základě rešerši literatury, definovat kritéria které následně budou použity k hodnocení a výběru dodavatele. Ne všechna kritéria pro rozhodování jsou stejně důležitá, proto je nutné mezi mnoho z nich roztřídit a dát jím správnou váhu. Kromě toho jsou vybraná kritéria obvykle protichůdná a dále se používají v rámci alternativ k seřazení dodavatelů od nejlepšího po nejhoršího. Dále bude provedena revize metod vícekriteriálního rozhodování a bude rozhodnuto, která metoda je nejvhodnější pro řešení problému výběru dodavatele. Vybraná metoda bude aplikovaná v kontextu případové studie. Kromě toho, bude taky uvedená srovnávací analýza za účelem porovnání prezentovaných výsledků.