Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Konířová, Natálie
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:56:22Z
dc.date.available 2024-02-06T09:56:22Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2023-12-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82470
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů. cze
dc.format 66 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cze
dc.subject marketing cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject online reklama cze
dc.subject reklama cze
dc.subject advertising eng
dc.subject digital marketing eng
dc.subject marketing eng
dc.subject online advertising eng
dc.subject online marketing eng
dc.title Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli cze
dc.title.alternative Online advertising and its perception by Czech consumers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2024-01-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for optimizing advertising accounts are made. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli Otázky vedoucího BP: 1. Ve své práci se i krátce zabýváte reklamním systémem Microsoft Ads doporučila byste firmě Roth Czech využít tohoto systému? 2. Podobně se ve své práci zabýváte i možnostmi nativní reklamy. Využívá Roth Czech tento typ reklam, pokud ne ; doporučila byste jej firmě? Jaké v takovém případě navrhujete prvky komunikačního obsahu? Otázky a připomínky komise: 1. Máte zohledněny v odpovědích rozdíly mezi skupinami respondentů podle pohlaví? 2. Jakým způsobem jste tyto rozdíly zjišťovala? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 44781
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account