dc.contributor.advisor |
Zemanová, Barbora |
|
dc.contributor.author |
Klikarová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T09:56:15Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T09:56:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.date.submitted |
2023-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82465 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomové práce se zabývá vlivem společensky odpovědných aktivit na zákazníky firem působících v módním průmyslu. V teoretické části je vymezen samotný koncept společenské odpovědnosti firem a jeho specifika v módním průmyslu. V praktické části jsou představeny firmy Patagonia, Inc. a H & M Hennes & Mauritz AB a jejich aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Vliv CSR na zákazníky těchto firem je pak vyhodnocen na základě dotazníkového šetření. |
cze |
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CSR |
cze |
dc.subject |
módní průmysl |
cze |
dc.subject |
Patagonia Inc. |
cze |
dc.subject |
H & M Hennes & Mauritz AB |
cze |
dc.subject |
CSR |
eng |
dc.subject |
fashion industry |
eng |
dc.subject |
Patagonia Inc. |
eng |
dc.subject |
H & M Hennes & Mauritz AB |
eng |
dc.title |
Vliv CSR na zákazníky vybraných společností působících v módním průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
The impact of CSR on customers of selected companies operating in the fashion industry |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2024-01-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines the impact of socially responsible activities on customers of companies operating in the fashion industry. The theoretical part defines the concept of corporate social responsibility and its specifics in the fashion industry. In the practical part, the companies Patagonia, Inc. and H & M Hennes & Mauritz AB are presented alongside their CSR activities. The impact of CSR on the customers of these firms is then evaluated through a questionnaire survey. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP Vliv CSR na zákazníky vybraných společností působících v módním průmyslu, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Jak populární jsou nákupy tzv. fast fashion v zahraničí? V jakých zemích přistupují k tomuto trendu odlišně oproti České republice?
Jaký je Váš názor na ESG? Může pomoci změnit Vámi sledovanou problematiku k lepšímu?
Vzorek respondentů provedeného dotazníkového šetření je charakterizován pouze dle věku. Jaké další charakteristiky by bylo vhodné doplnit v kontextu zkoumaného tématu?
Co byste zkoumaným firmám doporučila změnit (zlepšit) na základě výsledků Vámi provedené analýzy?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaká je vlastnická struktura zkoumané společnosti Patagonia?
Jaké jsou Vaše preference ohledně módního průmyslu?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
44806 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |