Vliv CSR na zákazníky vybraných společností působících v módním průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zemanová, Barbora
dc.contributor.author Klikarová, Nikola
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:56:15Z
dc.date.available 2024-02-06T09:56:15Z
dc.date.issued 2024
dc.date.submitted 2023-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82465
dc.description.abstract Tato diplomové práce se zabývá vlivem společensky odpovědných aktivit na zákazníky firem působících v módním průmyslu. V teoretické části je vymezen samotný koncept společenské odpovědnosti firem a jeho specifika v módním průmyslu. V praktické části jsou představeny firmy Patagonia, Inc. a H & M Hennes & Mauritz AB a jejich aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. Vliv CSR na zákazníky těchto firem je pak vyhodnocen na základě dotazníkového šetření. cze
dc.format 98 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject CSR cze
dc.subject módní průmysl cze
dc.subject Patagonia Inc. cze
dc.subject H & M Hennes & Mauritz AB cze
dc.subject CSR eng
dc.subject fashion industry eng
dc.subject Patagonia Inc. eng
dc.subject H & M Hennes & Mauritz AB eng
dc.title Vliv CSR na zákazníky vybraných společností působících v módním průmyslu cze
dc.title.alternative The impact of CSR on customers of selected companies operating in the fashion industry eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kotková Stříteská, Michaela
dc.date.accepted 2024-01-24
dc.description.abstract-translated This thesis examines the impact of socially responsible activities on customers of companies operating in the fashion industry. The theoretical part defines the concept of corporate social responsibility and its specifics in the fashion industry. In the practical part, the companies Patagonia, Inc. and H & M Hennes & Mauritz AB are presented alongside their CSR activities. The impact of CSR on the customers of these firms is then evaluated through a questionnaire survey. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP Vliv CSR na zákazníky vybraných společností působících v módním průmyslu, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty: Jak populární jsou nákupy tzv. fast fashion v zahraničí? V jakých zemích přistupují k tomuto trendu odlišně oproti České republice? Jaký je Váš názor na ESG? Může pomoci změnit Vámi sledovanou problematiku k lepšímu? Vzorek respondentů provedeného dotazníkového šetření je charakterizován pouze dle věku. Jaké další charakteristiky by bylo vhodné doplnit v kontextu zkoumaného tématu? Co byste zkoumaným firmám doporučila změnit (zlepšit) na základě výsledků Vámi provedené analýzy? Otázky a náměty z rozpravy: Jaká je vlastnická struktura zkoumané společnosti Patagonia? Jaké jsou Vaše preference ohledně módního průmyslu? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 44806
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet