Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.contributor.author |
Knytlová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T12:52:28Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T12:52:28Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/82198 |
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definováním inkluze a inkluzivního vzdělávání. Dále představím pozici asistenta pedagoga, jeho historické vymezení, náplň práce, kvalifikační předpoklady, osobnost a kompetence asistenta pedagoga a spolupráci asistenta pedagoga s pedagogem a zákonným zástupcem žáka. Empirický výzkum je realizován kvalitativní metodologií, konkrétně výzkumnou metodou hloubkového rozhovoru se všemi participanty inkluzivního vzdělávání s hlavním cílem popsat, jakou roli sehrává asistent pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání a zaměřit se na pohled ostatních participantů inkluzivního vzdělávání (ředitel školy, pedagog, speciální pedagog, rodič apod.). |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
asistent pedagoga |
cze |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
podpůrné opatření |
cze |
dc.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |
cze |
dc.subject |
teacher's assistant |
eng |
dc.subject |
inclusive education |
eng |
dc.subject |
Inclusion |
eng |
dc.subject |
support measures |
eng |
dc.subject |
students with special educational needs |
eng |
dc.title |
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání |
cze |
dc.title.alternative |
Teachers' assistant as a tool for an inclusive model of education |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2023-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part I deal with defining inclusion and inclusive education. I will also present the position of the teaching assistant, it is historical definition, job description, qualification requirements, personality and competences of the teaching assistant and the cooperation of the teaching assistant with the teacher and the legal representative of the pupil. The empirical research is carried out using qualitative methodology, namely the research method of in-depth interviews with all participants of inclusive education with the main aim to describe the role of the teaching assistant in inclusive education and to focus on the perspective of other participants of inclusive education (school principal, teacher, special educator, parent, etc.). |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila BP, z hlediska motivace k tématu, cílů, metod a forem práce a výsledků. Zodpověděla otázky členů komise a oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
45688 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|