Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šándorová, Zdenka
dc.contributor.author Knytlová, Andrea
dc.date.accessioned 2023-09-12T12:52:28Z
dc.date.available 2023-09-12T12:52:28Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/82198
dc.description.abstract Má bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definováním inkluze a inkluzivního vzdělávání. Dále představím pozici asistenta pedagoga, jeho historické vymezení, náplň práce, kvalifikační předpoklady, osobnost a kompetence asistenta pedagoga a spolupráci asistenta pedagoga s pedagogem a zákonným zástupcem žáka. Empirický výzkum je realizován kvalitativní metodologií, konkrétně výzkumnou metodou hloubkového rozhovoru se všemi participanty inkluzivního vzdělávání s hlavním cílem popsat, jakou roli sehrává asistent pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání a zaměřit se na pohled ostatních participantů inkluzivního vzdělávání (ředitel školy, pedagog, speciální pedagog, rodič apod.). cze
dc.format 69 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cze
dc.subject inkluzivní vzdělávání cze
dc.subject inkluze cze
dc.subject podpůrné opatření cze
dc.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cze
dc.subject teacher's assistant eng
dc.subject inclusive education eng
dc.subject Inclusion eng
dc.subject support measures eng
dc.subject students with special educational needs eng
dc.title Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání cze
dc.title.alternative Teachers' assistant as a tool for an inclusive model of education eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2023-08-23
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part I deal with defining inclusion and inclusive education. I will also present the position of the teaching assistant, it is historical definition, job description, qualification requirements, personality and competences of the teaching assistant and the cooperation of the teaching assistant with the teacher and the legal representative of the pupil. The empirical research is carried out using qualitative methodology, namely the research method of in-depth interviews with all participants of inclusive education with the main aim to describe the role of the teaching assistant in inclusive education and to focus on the perspective of other participants of inclusive education (school principal, teacher, special educator, parent, etc.). eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka představila BP, z hlediska motivace k tématu, cílů, metod a forem práce a výsledků. Zodpověděla otázky členů komise a oponenta. cze
dc.identifier.stag 45688
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet