Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Paták, Michal
dc.contributor.author Nováková, Sára
dc.date.accessioned 2023-08-15T08:02:10Z
dc.date.available 2023-08-15T08:02:10Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-02
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81914
dc.description.abstract Práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi informačních zdrojů při hledání informací o udržitelnosti obalů u produktů chemického průmyslu. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska výzkumu, jsou zde popsány přístupy k udržitelnému balení, nákupní chování zákazníků i jednotlivé etapy procesu nákupu a druhy používaných informačních zdrojů. V druhé části práce jsou na základě kvantitativního výzkumu identifikovány preferované zdroje českými spotřebiteli a zjištěny rozdíly v preferencích mezi jednotlivými skupinami spotřebitelů. Na základě výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení pro podniky ohledně komunikování udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject udržitelnost cze
dc.subject udržitelný obal cze
dc.subject informační zdroje cze
dc.subject informovanost spotřebitele cze
dc.subject sustainability eng
dc.subject sustainable packaging eng
dc.subject information sources eng
dc.subject consumer information eng
dc.title Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu cze
dc.title.alternative Consumer preferences of information sources for evaluating packaging sustainability of products of chemical industry eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Lisnik, Anton
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis examines consumer preferences for information sources when seeking information on packaging sustainability for chemical products. The first part of the thesis defines the theoretical background of the research, describes the approaches to sustainable packaging, the purchasing behavior of customers as well as the different stages of the purchasing process and the types of information sources used. In the second part of the thesis, based on quantitative research, the preferred sources by Czech consumers are identified and differences in preferences between different groups of consumers are found. Based on the results of the research, recommendations for companies on communicating the sustainability of packaging for chemical industry products are established. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.description.defence Pokud byste měli navrhnout metodu v marketingové strategii pro informování o ekologičnosti obalů, jakou byste použili aby zasáhla čím širší segment zákazníků? Jaký závěr byste udělala z výsledků Vašeho výzkumu pro marketingovou komunikaci chemických podniků? Co znamená udržitelný obal? Chápou spotřebitelé udržitelný obal stejným způsobem jako odborná literatura? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 46088
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet