dc.contributor.advisor |
Paták, Michal |
|
dc.contributor.author |
Nováková, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:02:10Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:02:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81914 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi informačních zdrojů při hledání informací o udržitelnosti obalů u produktů chemického průmyslu. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska výzkumu, jsou zde popsány přístupy k udržitelnému balení, nákupní chování zákazníků i jednotlivé etapy procesu nákupu a druhy používaných informačních zdrojů. V druhé části práce jsou na základě kvantitativního výzkumu identifikovány preferované zdroje českými spotřebiteli a zjištěny rozdíly v preferencích mezi jednotlivými skupinami spotřebitelů. Na základě výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení pro podniky ohledně komunikování udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
udržitelnost |
cze |
dc.subject |
udržitelný obal |
cze |
dc.subject |
informační zdroje |
cze |
dc.subject |
informovanost spotřebitele |
cze |
dc.subject |
sustainability |
eng |
dc.subject |
sustainable packaging |
eng |
dc.subject |
information sources |
eng |
dc.subject |
consumer information |
eng |
dc.title |
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Consumer preferences of information sources for evaluating packaging sustainability of products of chemical industry |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lisnik, Anton |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis examines consumer preferences for information sources when seeking information on packaging sustainability for chemical products. The first part of the thesis defines the theoretical background of the research, describes the approaches to sustainable packaging, the purchasing behavior of customers as well as the different stages of the purchasing process and the types of information sources used. In the second part of the thesis, based on quantitative research, the preferred sources by Czech consumers are identified and differences in preferences between different groups of consumers are found. Based on the results of the research, recommendations for companies on communicating the sustainability of packaging for chemical industry products are established. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.description.defence |
Pokud byste měli navrhnout metodu v marketingové strategii pro informování o ekologičnosti obalů, jakou byste použili aby zasáhla čím širší segment zákazníků?
Jaký závěr byste udělala z výsledků Vašeho výzkumu pro marketingovou komunikaci chemických podniků?
Co znamená udržitelný obal? Chápou spotřebitelé udržitelný obal stejným způsobem jako odborná literatura?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
46088 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |