Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Branská, Lenka
dc.contributor.author Loudová, Veronika
dc.date.accessioned 2023-08-15T08:02:09Z
dc.date.available 2023-08-15T08:02:09Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-05-04
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81912
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou environmentální nabídky ve vazbě na produkty spotřební chemie. Zaměřuje se na důležitost jednotlivých aspektů této nabídky. V rámci teoretické části práce byly identifikovány aspekty environmentální nabídky a byl vymezen environmentálně přívětivý obal z pohledu výrobce a spotřebitele s následným zhodnocením shody obou pohledů. Na teoretickou část navazuje část praktická, popisující primární výzkum, jehož cílem bylo zjištění vnímané důležitosti jednotlivých aspektů environmentální nabídky z pohledu spotřebitelů a identifikace rozdílů ve vnímání důležitosti aspektů environmentálních obalů v závislosti na různých spotřebitelských skupinách. cze
dc.format 69 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject environmentální nabídka cze
dc.subject environmentální obal cze
dc.subject environmentální hodnota cze
dc.subject spotřebitelské vnímání obalu cze
dc.subject environmental proposition eng
dc.subject envrionmental packaging eng
dc.subject environmental value perception eng
dc.subject customer packaging perception eng
dc.title Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů cze
dc.title.alternative Environmental packaging as a part of environmental value perception - its importamce from customers point of view eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zatrochová, Monika
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated This paper deals with environmental value perception of consumer chemistry products. It is focused on the importance of individual aspects of environmental value perception. Literary research is dedicated to the identification of possible environmental value aspects and comparison of producers and customers perception of environmental packaging. Literary research is followed by primary research. Main focus is pointed to determination of customers perception of environmental value acpects. Second part is dedicated to environmental packaging aspects seperately and identifies differencis in importance perception of environmental packaging aspects among various customer segments. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management podniků chemického průmyslu cze
dc.description.defence V práci je uvedeno, že méně důležitým aspektem je, že produkt neobsahuje látky živočišného původu, avšak kvantitativní výzkum dokázal opak, zdůvodněte proč tomu tak je. cze
dc.identifier.stag 46085
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet