dc.contributor.advisor |
Branská, Lenka |
|
dc.contributor.author |
Loudová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T08:02:09Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T08:02:09Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-05-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81912 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou environmentální nabídky ve vazbě na produkty spotřební chemie. Zaměřuje se na důležitost jednotlivých aspektů této nabídky. V rámci teoretické části práce byly identifikovány aspekty environmentální nabídky a byl vymezen environmentálně přívětivý obal z pohledu výrobce a spotřebitele s následným zhodnocením shody obou pohledů. Na teoretickou část navazuje část praktická, popisující primární výzkum, jehož cílem bylo zjištění vnímané důležitosti jednotlivých aspektů environmentální nabídky z pohledu spotřebitelů a identifikace rozdílů ve vnímání důležitosti aspektů environmentálních obalů v závislosti na různých spotřebitelských skupinách. |
cze |
dc.format |
69 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
environmentální nabídka |
cze |
dc.subject |
environmentální obal |
cze |
dc.subject |
environmentální hodnota |
cze |
dc.subject |
spotřebitelské vnímání obalu |
cze |
dc.subject |
environmental proposition |
eng |
dc.subject |
envrionmental packaging |
eng |
dc.subject |
environmental value perception |
eng |
dc.subject |
customer packaging perception |
eng |
dc.title |
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů |
cze |
dc.title.alternative |
Environmental packaging as a part of environmental value perception - its importamce from customers point of view |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zatrochová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper deals with environmental value perception of consumer chemistry products. It is focused on the importance of individual aspects of environmental value perception. Literary research is dedicated to the identification of possible environmental value aspects and comparison of producers and customers perception of environmental packaging. Literary research is followed by primary research. Main focus is pointed to determination of customers perception of environmental value acpects. Second part is dedicated to environmental packaging aspects seperately and identifies differencis in importance perception of environmental packaging aspects among various customer segments. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu |
cze |
dc.description.defence |
V práci je uvedeno, že méně důležitým aspektem je, že produkt neobsahuje látky živočišného původu, avšak kvantitativní výzkum dokázal opak, zdůvodněte proč tomu tak je. |
cze |
dc.identifier.stag |
46085 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |