dc.contributor.advisor |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Vrtalová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:51Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-19 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81659 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu firemní kultury na dosažení současné
strategie zvolené společnosti. V první části je teoreticky vymezena problematika firemní kultury, jednotlivých komponentů a možných typů firemních kultur a dále se týká definic v oblasti strategie. V druhé části byla aplikována metoda kvalitativního výzkumu, kde na základě několika řízených rozhovorů byl posouzen vliv firemní kultury na strategii. Dle výsledků výzkumného šetření bylo zjištěno, že ve vybrané společnosti existují komponenty, které podporují současnou strategii. Pro komponenty nepodporující strategii byla navržena opatření, která umožní větší prohloubení vztahu mezi firemní kulturou a strategií. |
cze |
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura |
cze |
dc.subject |
komponenty firemní kultury |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
mise |
cze |
dc.subject |
vize |
cze |
dc.subject |
corporate culture |
eng |
dc.subject |
components of corporate culture |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
mission |
eng |
dc.subject |
vision |
eng |
dc.title |
Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání |
cze |
dc.title.alternative |
Corporate culture as a key element of business |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zemanová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the assessment of the influence of corporate culture on the achievement of the current strategy of the chosen company. In the first part, the issue of corporate culture, individual components and possible types of corporate cultures are theoretically defined, and it also refers to definitions in the field of strategy. In the second part, a qualitative research method was applied, where the influence of corporate culture on strategy was assessed based on several guided interviews. According to the results of the research investigation, it was founded that there are components in the selected company that support the current strategy. For the components not supporting the strategy, measures have been proposed that will enable a greater deepening of the relationship between corporate culture and strategy. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání. Cílem práce bylo provést charakteristiku jednotlivých komponent podnikové kultury a zhodnotit jejich vliv na dosažení strategie vybrané firmy.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce:
V rámci rozpravy k vaší práci zhodnoťte, která z vámi navržených doporučení jsou snadněji aplikovatelná a naopak, u kterých by bylo nutné provést ve zkoumané firmě změny většího rozsahu. Své rozhodnutí odůvodněte.
Dotazy dle posudku oponenta diplomové práce:
Jakým způsobem se zaměstnanci dozvídají o hodnotách společnosti? Je zde prostor pro zlepšení?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
45104 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |