Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kotková Stříteská, Michaela
dc.contributor.author Vrtalová, Monika
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:58:51Z
dc.date.available 2023-08-15T07:58:51Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-19
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81659
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na posouzení vlivu firemní kultury na dosažení současné strategie zvolené společnosti. V první části je teoreticky vymezena problematika firemní kultury, jednotlivých komponentů a možných typů firemních kultur a dále se týká definic v oblasti strategie. V druhé části byla aplikována metoda kvalitativního výzkumu, kde na základě několika řízených rozhovorů byl posouzen vliv firemní kultury na strategii. Dle výsledků výzkumného šetření bylo zjištěno, že ve vybrané společnosti existují komponenty, které podporují současnou strategii. Pro komponenty nepodporující strategii byla navržena opatření, která umožní větší prohloubení vztahu mezi firemní kulturou a strategií. cze
dc.format 84 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cze
dc.subject komponenty firemní kultury cze
dc.subject strategie cze
dc.subject mise cze
dc.subject vize cze
dc.subject corporate culture eng
dc.subject components of corporate culture eng
dc.subject strategy eng
dc.subject mission eng
dc.subject vision eng
dc.title Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání cze
dc.title.alternative Corporate culture as a key element of business eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zemanová, Barbora
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the assessment of the influence of corporate culture on the achievement of the current strategy of the chosen company. In the first part, the issue of corporate culture, individual components and possible types of corporate cultures are theoretically defined, and it also refers to definitions in the field of strategy. In the second part, a qualitative research method was applied, where the influence of corporate culture on strategy was assessed based on several guided interviews. According to the results of the research investigation, it was founded that there are components in the selected company that support the current strategy. For the components not supporting the strategy, measures have been proposed that will enable a greater deepening of the relationship between corporate culture and strategy. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Firemní kultura jako klíčový prvek podnikání. Cílem práce bylo provést charakteristiku jednotlivých komponent podnikové kultury a zhodnotit jejich vliv na dosažení strategie vybrané firmy. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce: V rámci rozpravy k vaší práci zhodnoťte, která z vámi navržených doporučení jsou snadněji aplikovatelná a naopak, u kterých by bylo nutné provést ve zkoumané firmě změny většího rozsahu. Své rozhodnutí odůvodněte. Dotazy dle posudku oponenta diplomové práce: Jakým způsobem se zaměstnanci dozvídají o hodnotách společnosti? Je zde prostor pro zlepšení? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 45104
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet