Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Těšínský, Michal
dc.date.accessioned 2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.available 2023-08-15T07:58:45Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2023-04-25
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/81636
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou pochopit spotřebitelské chování jednotlivých generačních skupin ve vztahu k marketingovým aktivitám jednotlivých platforem v oblasti sdílené ekonomiky. Na závěr jsou formulovány návrhy pro správné zacílení marketingových aktivit. cze
dc.format 78 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace X cze
dc.subject generace Y cze
dc.subject generace Z cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject sdílená ekonomika cze
dc.subject generation X eng
dc.subject generation Y eng
dc.subject generation Z eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject shared economy eng
dc.title Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty cze
dc.title.alternative Marketing activities of shared economy entities and their impact on market segments eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kuběnka, Michal
dc.date.accepted 2023-06-05
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative research and the effort to understand the consumer behavior of generational groups in relation to the marketing activities of individual platforms in the field of shared economy. In the end, suggestions are made for the correct targeting of marketing activities. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty.Cílem práce bylo sledování postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následné vyvození návrhů a doporučení pro subjekty sdílené ekonomiky. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce: Otázka 1.: Jaké možnosti nabízí nástroje PR při změně positioningu sdílené ekonomiky u generace X? Otázka 2.: Autor může uvést rozpočet pro své návrhy společnosti Rekola. Dotazy dle posudku oponenta diplomové práce: Otázka 1.: Firmě Rekola doporučujete mmj. i televizní spoty. Nejsem si jistý vhodností tohoto doporučení. Jaké jsou možnosti regionálního zaměření (zacílení na segment) tohoto média v komparaci s nákladovostí? Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Proč jste v grafu ohledně zájmu respondentů o Rekola nezkoumal rozdílnost zájmu dle pohlaví? Jaká věkové rozmezí těch dvou generací, které jste uváděl? Myslíte, že by na ně fungovala zacílení dle influencerů? Student na otázky reagoval s určitými nedostatky. cze
dc.identifier.stag 43002
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet