dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Těšínský, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-08-15T07:58:45Z |
|
dc.date.available |
2023-08-15T07:58:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/81636 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá sledováním postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následným vyvozením návrhů a doporučeními pro subjekty sdílené ekonomiky. První část práce je věnována teoretickým východiskům souvisejících s danou problematikou. Druhá část diplomové práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního výzkumu a snahou pochopit spotřebitelské chování jednotlivých generačních skupin ve vztahu k marketingovým aktivitám jednotlivých platforem v oblasti sdílené ekonomiky. Na závěr jsou formulovány návrhy pro správné zacílení marketingových aktivit. |
cze |
dc.format |
78 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
generace X |
cze |
dc.subject |
generace Y |
cze |
dc.subject |
generace Z |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
sdílená ekonomika |
cze |
dc.subject |
generation X |
eng |
dc.subject |
generation Y |
eng |
dc.subject |
generation Z |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
shared economy |
eng |
dc.title |
Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing activities of shared economy entities and their impact on market segments |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kuběnka, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with monitoring the attitudes of demographic groups to the principles of shared economy, sensitivity to marketing activities and the subsequent derivation of proposals and recommendations for the subjects of shared economy. The first part of the work is devoted to the theoretical basis related to the issue. The second part of the thesis deals with the evaluation of quantitative research and the effort to understand the consumer behavior of generational groups in relation to the marketing activities of individual platforms in the field of shared economy. In the end, suggestions are made for the correct targeting of marketing activities. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu práce s názvem Marketingové aktivity subjektů sdílené ekonomiky a jejich působení na tržní segmenty.Cílem práce bylo sledování postojů jednotlivých demografických skupin k principům sdílené ekonomiky, citlivosti na marketingové aktivity a následné vyvození návrhů a doporučení pro subjekty sdílené ekonomiky.
Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího diplomové práce:
Otázka 1.: Jaké možnosti nabízí nástroje PR při změně positioningu sdílené ekonomiky u generace X?
Otázka 2.: Autor může uvést rozpočet pro své návrhy společnosti Rekola.
Dotazy dle posudku oponenta diplomové práce:
Otázka 1.: Firmě Rekola doporučujete mmj. i televizní spoty. Nejsem si jistý vhodností tohoto doporučení. Jaké jsou možnosti regionálního zaměření (zacílení na segment) tohoto média v komparaci s nákladovostí?
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Proč jste v grafu ohledně zájmu respondentů o Rekola nezkoumal rozdílnost zájmu dle pohlaví? Jaká věkové rozmezí těch dvou generací, které jste uváděl? Myslíte, že by na ně fungovala zacílení dle influencerů?
Student na otázky reagoval s určitými nedostatky. |
cze |
dc.identifier.stag |
43002 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |