Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Maštálka, Martin
dc.contributor.author Konfrštová, Monika
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:39Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:39Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80786
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem destinací. V praktické části byly uvedeny turistické oblasti a regiony, jejich následné statistické zhodnocení spolu s doplňujícími řízenými rozhovory s vybranými subjekty doplněné o krizový plán pandemie koronaviru. Bylo vyhodnoceno, jak se vybrané subjekty cestovního ruchu přizpůsobují novým podmínkám, a to prostřednictvím modernizace vlastního fungování, propagace svých aktivit a produktů a nových způsobů motivace k domácímu turismu. cze
dc.format 68 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject marketing destinací cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject pandemie. cze
dc.subject tourism eng
dc.subject destination marketing eng
dc.subject marketing strategies eng
dc.subject pandemics eng
dc.title Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru cze
dc.title.alternative Change in the marketing strategy of tourism facilities after the coronavirus pandemic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to evaluate the change in the marketing strategy of facilities in the tourism sector before and after the coronavirus pandemic. Part of the work is also the analysis of selected tourism facilities, its marketing, and especially the changes in its marketing strategies and subsequent evaluation, event. own suggestions and recommendations. In the theoretical part, tourism was described, the marketing of tourism together with the marketing management of destinations was analyzed. In the practical part, tourist areas and regions were listed, the subsequent statistical evaluation of which, together with additional guided interviews with selected subjects, supplemented by a coronavirus pandemic contingency plan. I analyzed the change in tourism's approach to marketing during the coronavirus pandemic, as tourism adapts to the new conditions of offering services of a modern way of operating and motivating domestic tourism. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru Otázky vedoucího BP: 1. Jak byste Vy osobně zhodnotila opatření připravovaná MMR na podporu cestovního ruchu ; shodují se s očekáváními aktérů cestovního ruchu, jejichž opatření jste ve své práci analyzovala? 2. Která c cestovních agentur je podle Vašeho osobního názoru nejlépe připravena na situaci po odeznění pandemie nemoci Covid-19? Svou volbu stručně zdůvodněte. Otázky a připomínky komise: 1. Jaký byl cíl Vaší práce? V prezentaci uvádíte, že cílem práce jsou Vaše výzkumné otázky. Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 40974
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet