Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Maštálka, Martin |
|
dc.contributor.author |
Konfrštová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-05T07:47:39Z |
|
dc.date.available |
2023-06-05T07:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/80786 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vyhodnocení změny marketingové strategie zařízení v odvětví cestovního ruchu před a po pandemii koronaviru. Součástí práce je i analýza vybraného zařízení cestovního ruchu, jeho marketingu, a především proměny jeho marketingových strategií a následné hodnocení. V teoretické části byl popsán cestovní ruch, rozebrán marketing cestovního ruchu společně s marketingovým managementem destinací. V praktické části byly uvedeny turistické oblasti a regiony, jejich následné statistické zhodnocení spolu s doplňujícími řízenými rozhovory s vybranými subjekty doplněné o krizový plán pandemie koronaviru. Bylo vyhodnoceno, jak se vybrané subjekty cestovního ruchu přizpůsobují novým podmínkám, a to prostřednictvím modernizace vlastního fungování, propagace svých aktivit a produktů a nových způsobů motivace k domácímu turismu. |
cze |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
marketing destinací |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
pandemie. |
cze |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.subject |
destination marketing |
eng |
dc.subject |
marketing strategies |
eng |
dc.subject |
pandemics |
eng |
dc.title |
Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru |
cze |
dc.title.alternative |
Change in the marketing strategy of tourism facilities after the coronavirus pandemic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the change in the marketing strategy of facilities in the tourism sector before and after the coronavirus pandemic. Part of the work is also the analysis of selected tourism facilities, its marketing, and especially the changes in its marketing strategies and subsequent evaluation, event. own suggestions and recommendations. In the theoretical part, tourism was described, the marketing of tourism together with the marketing management of destinations was analyzed. In the practical part, tourist areas and regions were listed, the subsequent statistical evaluation of which, together with additional guided interviews with selected subjects, supplemented by a coronavirus pandemic contingency plan. I analyzed the change in tourism's approach to marketing during the coronavirus pandemic, as tourism adapts to the new conditions of offering services of a modern way of operating and motivating domestic tourism. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP Změna marketingové strategie zařízení cestovního ruchu po pandemii koronaviru
Otázky vedoucího BP:
1. Jak byste Vy osobně zhodnotila opatření připravovaná MMR na podporu cestovního ruchu ; shodují se s očekáváními aktérů cestovního ruchu, jejichž opatření jste ve své práci analyzovala?
2. Která c cestovních agentur je podle Vašeho osobního názoru nejlépe připravena na situaci po odeznění pandemie nemoci Covid-19? Svou volbu stručně zdůvodněte.
Otázky a připomínky komise:
1. Jaký byl cíl Vaší práce? V prezentaci uvádíte, že cílem práce jsou Vaše výzkumné otázky.
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
40974 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|