Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Komárková, Jitka
dc.contributor.author Mittasová, Dominika
dc.date.accessioned 2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.available 2023-06-05T07:47:17Z
dc.date.issued 2023
dc.date.submitted 2022-08-12
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/80740
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje identifikaci možného využití informačních a komunikačních technologií jako nástroje pro podporu řízení vztahu se zákazníky ve zvoleném podniku. V první části práce jsou zpracovány teoretické základy z oblasti ICT a managementu, který zahrnuje další oblasti, jako marketing, řízení vztahu se zákazníky a finanční řízení podniku. V další části je představena společnost Elixír tours s.r.o., která je subjektem této bakalářské práce. Následuje situační analýza podniku zahrnující vnější i vnitřní prostředí a SWOT analýza, která tyto dvě oblasti propojuje a zhodnocuje hrozby a příležitosti, slabé a silné stránky vybraného podniku. Na základě informací zjištěných ze situační analýzy podniku a identifikace požadavků je doporučen vhodný systém pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Na závěr je provedena kalkulace nákladů a přínosů spojených se zavedením vybraného systému a zhodnocení jeho přínosů pro podnik. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM systém cze
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cze
dc.subject informační a komunikační technologie cze
dc.subject CRM system eng
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject information and communication technology eng
dc.title Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky cze
dc.title.alternative Information technology as a means to support customer relationship management eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with identification of possible use of information and communication technology as means to support customer relationship management in a chosen company. In the first part of the thesis there is theoretical basis from the field of ICT and management which includes other areas such as marketing, customer relationship management and financial management of the company. In the second part of this thesis there is an introduction of the chosen company which is Elixir tours s.r.o. followed by situational analysis including inner and outer surroundings of the company and SWOT analysis which integrates both and assesses company's threats, oppurtunities, weak and strong sides. Based on the information gathered by the situational analysis and requirements identification a system suitable for support of the customer relationship management is reccomended. At the end, a calculation of expenses and benefits connected with implementation of the system is made as well as evaluation of advantages the new system would provide for the company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem:Informační technologie jako prostředek pro podporu řízení vztahu se zákazníky. Cílem práce je na konkrétním příkladu identifikovat možné způsoby využití informačních a komunikačních technologií jako prostředku podporujícího řízení vztahu se zákazníky. Součástí práce je výběr systému vhodného pro podporu řízení vztahu se zákazníky a zhodnocení nákladů a přínosů spojených s jeho zavedením do podniku. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Identifikovala jste přínosy zavedení CRM systému. Jaké kvantifikovatelné ukazatele byste doporučila sledovat, aby bylo možné přínosy v praxi změřit? Studentka na otázku reagovala. Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz: Otázka 2.: Jak souvisí finanční analýza s Vaší prací? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 42824
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet