Tato bakalářská práce se zabývá tématem firemní kultury a udržitelného rozvoje firmy. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů firemní kultury, které mají vliv na udržitelný rozvoj. Teoretická část je rozdělena do tří částí na firemní kulturu, udržitelný rozvoj a CSR. Každá kapitola obsahuje definice daného pojmu a základní teoretické poznatky z dané tématiky. Praktická část je postavena na primárním výzkumu, který je realizován dotazníkovým šetřením a řízenými polostrukturovanými rozhovory se zástupci malých a středních firem. Výzkumný vzorek tvoří malé a střední podniky (MSP). V závěru práce jsou uvedeny odpovědi na dvě hlavní výzkumné otázky, a sice které faktory firemní kultury vnímají respondenti jako klíčové z hlediska jejich dopadů na udržitelný rozvoj a zda malé a střední podniky zohledňují ve své firemní strategii dokument Česká republika 2030. Práce rovněž potvrzuje predikovanou hypotézu, že principy udržitelného rozvoje se promítají do firemní kultury MSP.