Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zemanová, Barbora
dc.contributor.author Novotný, Pavel
dc.date.accessioned 2022-07-02T04:52:05Z
dc.date.available 2022-07-02T04:52:05Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/79717
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na principy neustálého zlepšování (filozofie Kaizen) a spokojenost zaměstnanců v konkrétním podniku. V teoretické části je představena metoda neustálého zlepšování (filozofie Kaizen) a stav využití této filozofie v České republice. Dále je vymezena problematika řízení lidských zdrojů s důrazem na spokojenost s prací. V praktické části je s využitím dotazníkového šetření analyzován stav zavádění filozofie Kaizen a jeho vlivu na spokojenost zaměstnanců ve vybraném podniku Panasonic Automotive Systems Czech, s. r. o. cze
dc.format 70 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject neustálé zlepšování cze
dc.subject filozofie Kaizen cze
dc.subject spokojenost s prací cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject continuous improvement eng
dc.subject Kaizen philosophy eng
dc.subject job satisfaction eng
dc.subject questionnaire eng
dc.title Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců cze
dc.title.alternative The impact of implementing the principles of continuous improvement on employee satisfaction eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the principles of continuous improvement (Kaizen philosophy) and employee satisfaction in particular company. The theoretical part presents the method of continuous improvement (Kaizen philosophy) and the state of use of this philosophy in the Czech Republic. Furthermore, the concept of human resources management is defined with an emphasis on job satisfaction. In the practical part, the state of implementation of the Kaizen philosophy and its impact on job satisfastion is analyzed using questionnaire in the selected company Panasonic Automotive Systems Czech, s. r. o. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců Otázky vedoucího BP: 1. Na str. 54 uvádíte návrh na výši odměn zaměstnancům za podané návrhy. Objasněte, na základě čeho jste stanovil jednotlivé hodnoty. 2. Pro zlepšení úrovně využívání kaizen navrhujete sestavení plánu top managementem na zavedení systému zlepšování. Specifikujte, jaká je podle Vás role managementu v procesu zavádění a realizace kaizen? Otázky komise: 1. Kolik návrhů na zlepšení procesní inženýři evidují? Jaké jsou kvality? 2. Je ve vybraném podniku nastaven systém odměňování za podané návrhy na zlepšení? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 42658
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet