dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Kalousová, Stanislava
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-01T12:52:12Z |
|
dc.date.available |
2022-06-01T12:52:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78970 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována problematice šikany a šikany učitelů. Je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy související se šikanou, její formy a oblasti, které souvisejí se šikanováním učitelů. Praktická část se zabývá analýzou školních řádů škol zahrnutých do kvantitativního výzkumu a poté prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje, jak šikanu mířenou proti sobě vnímají učitelé na školách ve městě Žamberk a zda se s ní osobně setkali. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
šikana učitelů |
cze |
dc.subject |
šikana na pracovišti |
cze |
dc.subject |
agrese |
cze |
dc.subject |
oběť |
cze |
dc.subject |
bullying |
eng |
dc.subject |
bullying of teachers |
eng |
dc.subject |
workplace bullying |
eng |
dc.subject |
aggression |
eng |
dc.subject |
victim |
eng |
dc.title |
Hranice vnímání šikany z pohledu pedagogů v českých školách |
cze |
dc.title.alternative |
The Limits of Perception of Bullying from the Perspective of Teachers in Czech Schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic covered in this bachelor thesis is focused on bullyingand bullying of teachers. The thesis is divided into three parts. The first theoretical part describes the main concepts of bullying, its forms and topic related to bullying od teachers. The practical part focuses on analyzing the school rules of those schools that were further subjected to a questionnaire analysis and then shows the results of this questionnaire focused on the perception and experience of bullying between teachers of different schools in Žamberk city. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Představila téma práce včetně výzkumného cíle. Prokázala orientaci v dané problematice. Zodpověděla dotazy kladené členy komise i v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
43613 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |