Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.contributor.author |
Ehl, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2022-06-01T12:51:30Z |
|
dc.date.available |
2022-06-01T12:51:30Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.date.submitted |
2022-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78925 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce bude zaměřena na aktuální téma, a to na problematiku využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Její zpracování bude klasicky rozděleno na teoretickou a praktickou část - výzkum. V teoretické části budou vysvětleny základní oblasti - terapie - arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie, hippoterapie, žák se speciálními potřebami, legislativa
V praktické výzkumné části realizované kvalitativním designem využijeme metod analýzy dokumentů, pozorování a rozhovory. Cílem práce je zjistit, jaké formy terapií se používají nejčastěji, jaké terapie převažují na Základních školách a Speciálních školách a jak jednotlivé terapie individuálně působí na rozvoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
cze |
dc.format |
86 s. (121 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
terapie |
cze |
dc.subject |
žák se speciálními potřebami |
cze |
dc.subject |
speciální škola |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
rozvoj osobnosti |
cze |
dc.subject |
therapy |
eng |
dc.subject |
pupil with special needs |
eng |
dc.subject |
special school |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
personality development |
eng |
dc.title |
Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami |
cze |
dc.title.alternative |
Use of therapies in the educational process of pupils with special needs |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis will focus on a topical topic, namely the issue of the use of therapies in the educational process of pupils with special educational needs. Its processing will be classically divided into theoretical and practical parts - research. The theoretical part will explain the basic areas - therapy - artetherapy, music therapy, bibliotherapy, hippotherapy, pupil with special needs, legislation.
In the practical research part carried out by qualitative design, we will use methods of document analysis, observation and interviews. The aim of the work is to find out what forms of therapies are used most frequently, what therapies prevail in primary schools and Special Schools, and how individual therapies work individually to develop pupils with special educational needs. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.description.defence |
Student představil svou závěrečnou práci, její cíle a závěry a pokusil se vysvětlit námitky uvedené v posudcích a reagoval na dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
43502 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|