Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šándorová, Zdenka
dc.contributor.author Ehl, Petr
dc.date.accessioned 2022-06-01T12:51:30Z
dc.date.available 2022-06-01T12:51:30Z
dc.date.issued 2022
dc.date.submitted 2022-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78925
dc.description.abstract Diplomová práce bude zaměřena na aktuální téma, a to na problematiku využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Její zpracování bude klasicky rozděleno na teoretickou a praktickou část - výzkum. V teoretické části budou vysvětleny základní oblasti - terapie - arteterapie, muzikoterapie, biblioterapie, hippoterapie, žák se speciálními potřebami, legislativa V praktické výzkumné části realizované kvalitativním designem využijeme metod analýzy dokumentů, pozorování a rozhovory. Cílem práce je zjistit, jaké formy terapií se používají nejčastěji, jaké terapie převažují na Základních školách a Speciálních školách a jak jednotlivé terapie individuálně působí na rozvoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. cze
dc.format 86 s. (121 000 znaků)
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject terapie cze
dc.subject žák se speciálními potřebami cze
dc.subject speciální škola cze
dc.subject edukace cze
dc.subject rozvoj osobnosti cze
dc.subject therapy eng
dc.subject pupil with special needs eng
dc.subject special school eng
dc.subject education eng
dc.subject personality development eng
dc.title Využití terapií v edukačním procesu žáků se speciálními potřebami cze
dc.title.alternative Use of therapies in the educational process of pupils with special needs eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Škoviera, Albín
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis will focus on a topical topic, namely the issue of the use of therapies in the educational process of pupils with special educational needs. Its processing will be classically divided into theoretical and practical parts - research. The theoretical part will explain the basic areas - therapy - artetherapy, music therapy, bibliotherapy, hippotherapy, pupil with special needs, legislation. In the practical research part carried out by qualitative design, we will use methods of document analysis, observation and interviews. The aim of the work is to find out what forms of therapies are used most frequently, what therapies prevail in primary schools and Special Schools, and how individual therapies work individually to develop pupils with special educational needs. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Resocializační pedagogika cze
dc.description.defence Student představil svou závěrečnou práci, její cíle a závěry a pokusil se vysvětlit námitky uvedené v posudcích a reagoval na dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 43502
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account