Self-assessment of primary learners in English lessons

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Filipiová, Simona
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:34:36Z
dc.date.available 2021-09-06T07:34:36Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78283
dc.description.abstract This master thesis deals with the concept of autonomy and the focus is given to the self-assessment techniques. The theoretical part first introduces the idea of autonomy and various techniques which can help with the development of autonomous learning. Next, the theoretical part stresses the importance of the learner-centred classroom and introduces the constructivist theory. Aims are another substantial part of autonomous learning; therefore, one chapter is investigating the typology of aims. What follows is the classification of assessment and self-assessment. The theoretical part ends with the introduction of different techniques of self-assessment. The practical part presents a case study which investigates how the self-assessment of primary learners happens in English lessons. Several research tools are used to answer the research question. eng
dc.format 193 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject autonomy eng
dc.subject self-assessment eng
dc.subject aims eng
dc.subject feedback eng
dc.subject reflection eng
dc.subject learner centeredness eng
dc.subject teacher facilitator eng
dc.subject case study eng
dc.subject open coding eng
dc.subject autonomie cze
dc.subject sebehodnocení cze
dc.subject cíle cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject reflexe cze
dc.subject zaměření na žáka cze
dc.subject učitel facilitátor cze
dc.subject případová studie cze
dc.subject metoda otevřeného kódování cze
dc.title Self-assessment of primary learners in English lessons eng
dc.title.alternative Sebehodnocení žáků prvního stupně základní školy v hodinách anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika
dc.date.accepted 2021-08-26
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá konceptem autonomního učení. Hlavní pozornost je věnována technikám sebehodnocení žáků. Teoretická část nejprve vymezí pojem autonomie a představí nejrůznější techniky rozvoje autonomního učení. Teoretická část pak zdůrazňuje důležitost výuky, kde je hlavní pozornost směřována na žáka a představuje konstruktivistickou teorii. Protože jsou cíle nedílnou součástí autonomního učení, je celá jedna kapitola věnována typologii cílů, kterou následuje klasifikace hodnocení a sebehodnocení. Teoretická část končí shrnutím technik sebehodnocení. Praktická část představuje případovou studii zkoumající průběh sebehodnocení u žáků na prvním stupni v hodinách anglického jazyka. Několik výzkumných nástrojů je použito na zodpovězení výzkumné otázky. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a reagovala na otázky vznesené komisí. Komise se shodla na navrhovaném hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 37284
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet