dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Filipiová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:34:36Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:34:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78283 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with the concept of autonomy and the focus is given to the self-assessment techniques. The theoretical part first introduces the idea of autonomy and various techniques which can help with the development of autonomous learning. Next, the theoretical part stresses the importance of the learner-centred classroom and introduces the constructivist theory. Aims are another substantial part of autonomous learning; therefore, one chapter is investigating the typology of aims. What follows is the classification of assessment and self-assessment. The theoretical part ends with the introduction of different techniques of self-assessment. The practical part presents a case study which investigates how the self-assessment of primary learners happens in English lessons. Several research tools are used to answer the research question. |
eng |
dc.format |
193 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autonomy |
eng |
dc.subject |
self-assessment |
eng |
dc.subject |
aims |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
reflection |
eng |
dc.subject |
learner centeredness |
eng |
dc.subject |
teacher facilitator |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.subject |
open coding |
eng |
dc.subject |
autonomie |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
cíle |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
reflexe |
cze |
dc.subject |
zaměření na žáka |
cze |
dc.subject |
učitel facilitátor |
cze |
dc.subject |
případová studie |
cze |
dc.subject |
metoda otevřeného kódování |
cze |
dc.title |
Self-assessment of primary learners in English lessons |
eng |
dc.title.alternative |
Sebehodnocení žáků prvního stupně základní školy v hodinách anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2021-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá konceptem autonomního učení. Hlavní pozornost je věnována technikám sebehodnocení žáků. Teoretická část nejprve vymezí pojem autonomie a představí nejrůznější techniky rozvoje autonomního učení. Teoretická část pak zdůrazňuje důležitost výuky, kde je hlavní pozornost směřována na žáka a představuje konstruktivistickou teorii. Protože jsou cíle nedílnou součástí autonomního učení, je celá jedna kapitola věnována typologii cílů, kterou následuje klasifikace hodnocení a sebehodnocení. Teoretická část končí shrnutím technik sebehodnocení. Praktická část představuje případovou studii zkoumající průběh sebehodnocení u žáků na prvním stupni v hodinách anglického jazyka. Několik výzkumných nástrojů je použito na zodpovězení výzkumné otázky. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a reagovala na otázky vznesené komisí. Komise se shodla na navrhovaném hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
37284 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |