Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gottwald, Dalibor
dc.contributor.author Šmejdová, Šárka
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:33:43Z
dc.date.available 2021-09-06T07:33:43Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-07-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78244
dc.description.abstract Práce se zabývá využitím nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera jako potencionálních uchazečů zaměstnavatele Správa železnic, státní organizace. Personální marketing pomáhá poznat preference cílové skupiny potenciálních uchazečů. Za tímto účelem jsou v práci analyzovány preference studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při výběru zaměstnavatele a jejich vnímání zaměstnanecké značky Správa železnic. Dále jsou také analyzovány přístupy Správy železnic k personálnímu marketingu. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření v rámci personálního marketingu v organizaci Správa železnic. Navržená opatření jsou následně zhodnocena. cze
dc.format 89 s., 5 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject zaměstnanecká značka cze
dc.subject personální marketing cze
dc.subject nástroje personálního marketingu cze
dc.subject průzkum cze
dc.subject employer brand eng
dc.subject personnel marketing eng
dc.subject personnel marketing tools eng
dc.subject researche eng
dc.title Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic cze
dc.title.alternative Usage of personnel marketing tools in attracting of Faculty of Transport Engineering students within the national organization Správa železnic eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Češková, Jitka
dc.date.accepted 2021-08-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on usage of personnel marketing tools in attracting of Faculty of Transport Engineering students as potential candidates within the national organization Správa železnic. Personnel marketing helps to know the preferences of the target group of potential candidates. The analysis is focused on preferences of Faculty of Transport Engineering students, when they choosing an employer and students´perception of Správa železnic employer brand. The organization's attitudes to personnel marketing are also examined. Based on analysis, personnel marketing measures are suggested within the Správa železnic. The measures are evaluated. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 43007
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet