Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Sedláček, Vojtěch
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:56:09Z
dc.date.available 2021-07-07T07:56:09Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-21
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77894
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku, hodnotí zvládnutí celého tohoto procesu a to, jestli jsou do systému zaimplementovány prvky aktuálních trendů. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject internet cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject Lohmann & Rauscher cze
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject customers eng
dc.subject internet eng
dc.subject social media eng
dc.subject Lohmann & Rauscher eng
dc.title Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky cze
dc.title.alternative Recent Trends in Customer Relationship Management eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of customer relationship management. In addition to providing definitions and theoretical background of this issue, it covers recent trends connected with CRM. These trends are defined primarily as the necessity of being active in the online environment and using and working with complex CRM systems, in which a large amount of data is created, which must be interpreted efficiently and correctly. The practical part of this bachelor thesis is devoted to customer relationship management in a particular company, evaluates the whole process and whether elements of current trends are implemented in the system. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce je zmapovat současné trendy v CRM, provést zhodnocení principů a metod této činnosti a stanovit doporučení pro zvýšení zákaznické loajality. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: 1. V kapitole 3.3 se zabýváte PR, avšak pouze v návaznosti na B2C trh, do jaké míry jsou významné vztahy s veřejností pro české zákazníky na B2B trhu při navazování obchodních kontaktů? 2. V rámci doporučení uvádíte, že podnik již nyní pořádá různé neformální eventy a školící semináře pro své klienty, o jaký konkrétní typ eventů navrhujete tyto aktivity rozšířit? Otázka komise: Firmy, které jste ve své bakalářské práci srovnával, mají stejné portfolio služeb? Student na otázky odpověděl. cze
dc.identifier.stag 40912
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet