Marketing finančně-poradenských institucí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Samek, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:46:10Z
dc.date.available 2021-06-07T08:46:10Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77590
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teorii z oblasti marketingu služeb a segmentace trhu, dále popisuje danou společnost a analyzuje komunikační mix. Výsledky jsou použity k vytvoření návrhu na změny komunikačního mixu společnosti. cze
dc.format 63 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject segmentace trhu cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject Porterův model pěti sil cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject market segmentation eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject competition analysis eng
dc.subject Porter's five forces framework eng
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketing finančně-poradenských institucí cze
dc.title.alternative Marketing of financial advisory institutions eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the communication mix of the company. The thesis contains a basic theory in the field of service marketing and market segmentation, further describes the company and analyzes the communication mix. The results are used to create a proposal for changes in the company's communication mix. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP ''Marketing finančně-poradenských institucí'', otázky vedoucí BP: 1. Autor může uvést, který z návrhů vidí jako nejdůležitější pro zlepšení komunikace zvolené instituce a proč. 2. Jak se informace uvedené v tabulce č. 4 promítly do návrhu strategie? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 42556
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet