Marketingový mix vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal
dc.contributor.author Hurtová, Mariana
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:46:06Z
dc.date.available 2021-06-07T08:46:06Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77581
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix ve vybraném podniku a na základě současné situaci na trhu navrhnout vhodné změny pro jeho zlepšení. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject zpracovatelský průmysl cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject manufacturing industry eng
dc.title Marketingový mix vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing mix of a selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing mix within the company. The aim of the work is to analyze the marketing mix in the selected company and based on the current market situation to propose appropriate changes to improve it. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Marketingový mix vybraného podniku'', otázky vedoucího BP: 1. Jakou roli hraje značka u tohoto typu sortimentu? 2. Jak si stojí cenově produkty analyzované společnosti na trhu pro konečné zákazníky? Jsou nabízeny spíše za nadprůměrnou cenu vzhledem k zavedené značce? 3. Pro jakou část sortimentu by byl tzv. ''partnerský prodej'' vhodný vzhledem k běžně nakupovanému objemu jedním zákazníkem a vzhledem k cenovým podmínkám společnosti MALL? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 41233
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet