dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
|
dc.contributor.author |
Hurtová, Mariana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:46:06Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77581 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix ve vybraném podniku a na základě současné situaci na trhu navrhnout vhodné změny pro jeho zlepšení. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
zpracovatelský průmysl |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
manufacturing industry |
eng |
dc.title |
Marketingový mix vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix of a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing mix within the company. The aim of the work is to analyze the marketing mix in the selected company and based on the current market situation to propose appropriate changes to improve it. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Marketingový mix vybraného podniku'', otázky vedoucího BP:
1. Jakou roli hraje značka u tohoto typu sortimentu?
2. Jak si stojí cenově produkty analyzované společnosti na trhu pro konečné zákazníky? Jsou nabízeny spíše za nadprůměrnou cenu vzhledem k zavedené značce?
3. Pro jakou část sortimentu by byl tzv. ''partnerský prodej'' vhodný vzhledem k běžně nakupovanému objemu jedním zákazníkem a vzhledem k cenovým podmínkám společnosti MALL?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
41233 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |